broodbeleg???

Hoi Allemaal,

Een vraagje, Casper mag sinds kort een broodje eten. Heel leuk natuurlijk en volgens het cb mag dat met smeerworst en smeerkaas. Nou mogen baby's geen zout en in smeerworst zit zout.

Weten jullie of hij nou wel of geen smeerworst mag. En wat geven jullie op brood?

Deborah

hoi hoi

linsey is nu 9 mnd en 11 dagen. ze eet al vanaf 8 maanden brood. ik doe er smeerkaas, smeerworst of pindakaas op. hier zeiden ze dat dat gewoon mocht. ik heb altijd saksische smeerworst.

groetjes danielle

Hoi hoi mama's

Willem eet al vanaf ong. 7,5 maand brood..
hij vind smeerkaas vies?????? maar eet wel leverworst, pindakaas, hagelslag (geintje) maar wel jam kip op brood..
verder vind ik dat er idd weinig keuzes zijn..
succes..

liefs Annemieke

Erikjan krijgt vanalles op zijn brood: leverpastei, smeerkaas, jam, tonijnsalade, kipkerriesalade (alleen het smeerbare), pindakaas. Maar nou ben ik ook geen moeder die let op zout en suiker, hij eet alles wat de pot schaft, heerlijk. Hij is niet dik of wat dan ook. Onze kinderarts zei: Als hij goed op het eten reageert, dan lekker laten eten,   reageert hij allergisch of wat dan ook, dan even wachten.... Dus voor Erikjan even geen kiwi.... komen er ook geen rode pukkeltjes. En geen eten uit potjes, want daar gaat hij na een tijdje van kotsen.....

Janine

Hoi,

En als je er wel oplet, er mag meer dan alleen smmerwordt en smeerkaas hoor!
Eeen eitje op brood, appelstroop, aardbeien, jam, gewone kaas doe ik ook gewoon..
Het valt allemaal best mee, maar je moet het maar even zien te verzinnen... vond ik zelf ook lastig in het begin....

groetjes Debby

Hoi,

Heather krijgt alleen boter op brood. Ze vindt het heel erg leuk om zelf te eten en dat zie ik niet zo zitten met jam of met appelstroop. Daarnaast zitten overal suikers in en dat vind ik totaal onnodig. Dan vind ik het leuker om haar wat ijs te geven als wij ijs eten.

Maar er is echt genoeg keuze  hoor. Je kan ook fruit pureren en dat door kwark mengen (bijvoorbeeld) en dat op brood doen.

Groetjes, KT

Ik dacht dat pindakaas niet mocht voor het eerste jaar?!!!
Of wel?!
Mijn man heeft heel erge pinda-allergie, dus ik wacht er nog een hele poos mee denk ik.
Ik doe altijd smeerkaas of appelstroop.

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 21:40:04'));

Hoi,

Heather krijgt alleen boter op brood. Ze vindt het heel erg leuk om zelf te eten en dat zie ik niet zo zitten met jam of met appelstroop. Daarnaast zitten overal suikers in en dat vind ik totaal onnodig. Dan vind ik het leuker om haar wat ijs te geven als wij ijs eten.

Maar er is echt genoeg keuze  hoor. Je kan ook fruit pureren en dat door kwark mengen (bijvoorbeeld) en dat op brood doen.

Groetjes, KT

Ik heb jam en appelstroop met alleen natuurlijke suikers, is net zo "slecht" als een fruithap... alleen eet ze die niet

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan