broodbeleg???

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 21:56:30'));

Ik heb jam en appelstroop met alleen natuurlijke suikers, is net zo "slecht" als een fruithap... alleen eet ze die niet

Groetjes Debby

Hoi Debby,

Hahaha, B'Elanna is in ieder geval wel consequent met d'r fruit-weigering!  

Groetjes, KT

Het lijkt me in ieder geval wel een leuk discussiepunt voor de volgende keer!

Of het niet erg overdreven wordt gemaakt...over het wennen aan zoet eten!

Groetjes Linda

Hoi Linda,

Zat ik ook net aan te denken als discussiepunt. Ik hoop alleen dat ik nu niet in jullie gedachten door het leven ga als één of andere overdreven muts . De voornaamste reden is namelijk dat Heather graag zelf haar brood eet, ze krijgt het in reepjes. En als er jam of appelstroop opzit dan zit werkelijk alles onder. En ik vind een beetje een knoeiboel echt niet erg, maar dat gaat me te ver!

Groetjes, KT

Hahahaha KT,

Ik doelde alleen p het fruit die ze niet eet dan, de appelstroop en jam gaan er wél in... net als fruitsapjes... Dus ze krijg toch de fruit-vitamientjes binnen!!
Maaruhhh over het zelf eten daarmee, ik doe het dubbel brood met beleg ertussen en dan kleine dobbelsteentjes, dan valt de troep best mee hoor!!

Groetjes Debby

Hee Debby,

Had ik je helemaal verkeerd begrepen!

Ach, ze eet haar broodje met smaak op, dus ik laat het maar lekker zo.

Groetjes, KT

we gaven steeds smeerworst,smeerkaas of appelstroop maar sinds deze week ook pindakaas en jam,hij begint helemaal te stralen en kwijlen van pindakaas,nee niet van de tandjesdus we doen nu een beetje van alles behalve honing

groetjes nienke...trotse moeder van aaron(24-11-2006)

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-08-2007 08:04:45'));

Hoi Linda,

Zat ik ook net aan te denken als discussiepunt. Ik hoop alleen dat ik nu niet in jullie gedachten door het leven ga als één of andere overdreven muts .
Groetjes, KT

Nee zo vat ik het ook niet op hoor...maar het gaat me voornamelijk om de media en het bekende CB.
Laatst had ik het erover op het cb dat ik na het warme eten een danoontje gaf...zei ze dat ik dat beter niet kan doen...want dan went ze aan zoet, was haar antwoord.
Maar dan denk ik...aan de opvolgmelk zit een zoete smaak, nutrix, fruit, roosvicee,  rozijntjes....dus zelfs aan de gezonde dingen zit een zoete smaak....je kan daar gewoon niet onderuit.
Maar het was niet persoonlijk naar jou toe bedoeld hoor.

Groetjes Linda

Breek me de bek niet open over het cb
ook dáár kan ik alleen al een topic over vullen... hahaha,

Maarruhh KT als je uk het zo lekker vind zou ik het ook niet veranderen.
En waarom zouden wij zo over je denken?? Ik las toch écht dat je soms ook een hapje ijs geeft... haha, wat moeten we daar wel niet van denken??  (vanuit CB oogpunt dan hé??)
Lekker belangrijk!! Als hier iemand "ontaard" is met dingen geven die niet "mogen"... dan ben ik dat wel! hahaha, maar ieder doet het zo zoals die het zelf gewend is.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan