broodbeleg???

Hahaha, sssst, niet verder vertellen hoor, van dat ijs dan hé.

Enneh Debby, je bent niet ontaard hoor. Je bent gewoon een onorthodoxe moeder met een onorthodoxe dochter!

Groetjes, KT

ach ja als we alles doen wat het cb zegt.... laat maar zitten.
linsey heeft in onze vakantie als wij gegeten hadden  en aan het ijs zaten heerlijk een bakje slagroom zitten eten en dat 4 avonden achter elkaar. ach als ze er toch tegen kunnen waarom niet en ja ijs krijgt ze ook wel eens. zolang we haar nog niet hoeven te rollen  maar dat zal wel meevallen want ze is veel te druk om echt dik te worden.

groetjes danielle

Anne krijgt smeerkaas of boter op haar boterham. Jam of appelstroop lijkt me ook niet erg, maar ik vind het niet nodig. Pindakaas of chocoladepasta krijgt ze niet, omdat ik daar heel erg allergisch voor ben. Ik weet wat het voor jeuk en irritaties kan geven dus ik begin er niet aan. Trouwens, dezelfde stof als waar ik allergisch voor ben zit in thee (Nikkelsulfaat) en dat mocht ik van het cb gewoon geven. Dus niet he!  

Hannah is nu 9 maanden en krijgt nog steeds alleen boter (ongezouten roomboter) op haar brood. Af en toe doe ik wat stukjes met appelstroop (een week of twee geleden pas voor het eerst), maar iets anders heeft ze nog niet gehad. Ik probeer ook zo lang mogelijk te wachten met dingen waar suiker of zout in zit. Dat kan ze haar hele leven nog eten...
Smeerworst is trouwens gemaakt van lever (heet niet voor niks leverworst) en in de lever worden allerlei afvalstoffen door je lichaam opgeslagen, dus daar wachten we sowieso nog een tijd mee. Er schijnt ook een vegetarische namaak smeerworst te zijn (geen idee waar ik die zou moeten kopen), die is wel beter. Maar heb ik dus nog niet geprobeerd.
Wij volgen het voedselintroductieschema van Stefan Kleintjes. Die bouwt heel langzaam alles op en is borstvoedingsvriendelijk, maar natuurlijk ook bij kunstvoeding te gebruiken.

Karin, mv Hannah (20-11-2006)

Je kunt vegetarische smeerwordt kopen bij Albert Heijn. Ze hebben 3 soorten smeervarianten. Ik vind alleen de filet american lekker, maar dat doe ik Anne nog maar niet aan.

Terug
Bovenaan