Broodje Filet American!!!

Hii Ladies,,

Ik moet echt even mijn frustraties kwijt....

Ik ben nu bijna 15 weken zwanger van mijn eerste en weet het al sinds 5 weken.... Nu heb ik de dag voordat ik ging testen nog zo'n overheerlijk broodje filet American gegeten.....

Maar dat mag nu niet meer.... En ik vind het ZO ERG!!! Ik droom ervan en word gewoon jaloers als ik andere zo'n lekker broodje zie eten! Ik werk in een broodjeszaak waar we verse file maken.... Dat is toch en marteling! :p

Ik moest dit even kwijt... En hoop op jullie medeleven ;)

Groetjes een wanhopige filet American lover!
 
Heey!

Als eerste wil je feliciteren! Wat leuk!

Aaah, dat is minder helaas .. ik heb precies hetzelfde ..
wat ik als eerste ga doen na de bevalling is filet American eten op een stokbrood .. en daarnaast een glas cola en daarna een sigaretje ! heeeeeeeeeerlykkk!!
 
he meiden, heb het precies het zelfde, ook toen bij ons eerste kindje dacht ik ook van na de bavalling wil ik stokbrood \je filet, probleem was lag snachts in het ziekenhuis dus geen broodje :( naja hopen nu wel, bah heb er zo'n trek in.

sigarteje, ik probeer te stoppen maja bij de kleine ook gedaan veel stress erdoor, verloskundige zei beter af en toe roken dan stress want stress is gevaarlijker dan roken, dus ik weet niet of ik nu ook stress krijg.


en cola kan je gewoon drinken hoor doe ik altijd, alleen bij mijn bv bij mijn dochter niet want ze kreeg er kramp van ook de zero cola.
 
Hoi hoi,

Ik wil ook héél graag een broodje filet (was ook mijn 1e hapje na mijn keizersnee). Heerlijk gewoon!

En ook ik wil heel graag een peukie! Zit nu onder de pleisters, want wil echt graag stoppen, maar oei wat moeilijk! Nu 24 uur gelukt! Ben nu 5 weekjes zwanger, dus nog een lange weg te gaan!

En cola drink ik ook gewoon. Krijg er wel een beetje kramp van, maar dan voel ik tenminste wat!

Doeg!
 
hoi hoi
gefeliciteerd ten eerste
en ten tweede ik ken je frustratie
ik zelf ben ook verkikkerd van file
en mis het ook heel erg
ik ben over 2 dagen 11 weken en weet het sind de 4de week dus ja al een poos maar dat maakt de trek in file of rosbief niet minder

ik heb bij mijn vorige zwangerschap iook geregeld dat manlief die zelfde dag nog file in huis haalde met witte puntjes en ik heb het ook hellemaal alleen opgegeten dus ff inhalen zeggen we dan maar
het is echt even doorbijten maar ken je frustatie
 
AAAAH ik ook!! filet, rosbief, een heerlijke rode biefstuk maar vooral: een WIJNTJE!! Dat mis ik echt bij het eten en savonds op de bank.. ben alle alternatieven nu al zat, kan ook geen lekkere alcoholvrije wijn vinden..jullie wel? Geloof maar dat ik al deze dingen meteen na de bevalling ga nemen!! (alcohol natuurlijk maar heeeeel weinig..)
Maarre, als je er met je neus de hele dag boven hangt en het niet mag hebben...lijkt me echt frusrerend!
Sterkte ermee!
Liefs mvtwee
 
gefeliciteerd met je zwangerschap.
pf wat een marteling als je dan in een broodjes zaak werkt. ik heb het ook met broodjes Brie...
Zei tegen mijn man, wat ik van jou als kraamkado wil? Een broodje Brie en broodje file american...
hihi rare vrouwen he??
 
Hoi hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik snap dat je er erg veel zin in hebt, zeker als je er de hele dag met je neus bovenop staat.
Gelukkig zijn er nog genoeg hele lekkere dingen die je wel mag eten!! Des te lekkerder is de filé na de bevalling straks.
Ik heb bij deze zwangerschap een stuk minder frustratie hierover, had het bij de eerste ook verschrikkelijk. Wijn mis ik niet, ben ook niet op zoek gegaan naar een alcoholvrije en met roken ben ik al 2 jaar gestopt voordat ik mijn eerste kreeg (alweer 9 jaar!) Dus eigenlijk heb ik een 'makkie' deze keer.
Succes ermee en geniet van je zwangerschap!

Greetz Esz
 
Terug
Bovenaan