Broodje Filet American!!!

ook ik had al bedacht na mijn bevalling direct een broodje filet te willen eten.
enne broodje brie mag best hoor, bijna elke Brie in Nederland is van gepasteuriseerde melk en niet van rauwe melk. moet je het wel bij de kaasboer kopen en dan kun je nog altidj eert vragen of het gepasteuriseerde melk is. heb ik ook gedaan en heb dus al wel een aantal broodjes brie gehad.
 
hoi
ik heb het ook met file en brie en dat ga ik ook zeker weer eten als onze uk geboren is en een blikje engery was er niet aan verslaafd maar heb er zo n zin in en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van groetjes tamjoh
 
Jaaaaaaaa nog en medestander! Filet, wat een drama dat je dat niet mag als je zwanger bent; t is mn 4e en heb 3x eerder na mn bevalling een stokbroodje filet gegeten, en ik ben bang dat dat deze keer niet anders zal zijn ;-)
Brie mag gelukkig wel; als ie idd niet van rauwe melk is, dus die gaan hier wel als eeeuhm 'zoete broodjes' naar binnen :p
 
Thanks voor jullie steun ;)! Het was vandaag al een stuk minder moeilijk! Hiihii!

Maar indd Brie mag gewoon, je moet alleeb even checken dat het roombrie is en geen boerenbrie. Het Boeren staat eigenlijk standaard voor rauwe melks product.

Heb op dit moment trouwens ook een enorme troost aan mijn zwangerschapsverslaving van dit moment: Waterijs ( van die dubbellikkers van de euroshopper) en 7up!
Ik eet zo 6 van die ijsjes op een dag! En een hele fles 7up!! :O
Hoe zit het met jullie gekke verslavingen?
 
Oooooohhhhwww, ja die filet....maar nog erger geen softijs deze zomer, hihi! Dus als de kleine er in juni of juli is dan is het eerste wandelingtje voor een softijsje en 's avonds op de bank een toastje met filet!!! Mmmm!!!

Alles voor het goede doel! Liefs grote broer
 
Terug
Bovenaan