Broodje Filet American!!!

ik zal wel gek zijn maar als ik echt trek heb eet ik het gewoon, met mn dochter ook gedaan en niets mis met haar. je moet alleen niet elke dag filet gaan eten maar dat is normaal ook niet gezond.....

in de middeleeuwen wisten ze dat gedoe allemaal niet en dronken ze alleen maar alcohol (wat ik overigens nooit drink) en aten ze bergen rauw vlees. toen werden er ook kindjes geborgen toch.kinderen van nu zijn veel zwakker, overal alergisch voor en kunnen niets meer hebben, wel typisch... ik vind het allemaal maar onzin, tuurlijk hou k er wel wat rekening mee maar als ik ergens trek in heb eet ik het gewoon.
 
mmmmm filet. Maar eerlijk gezegd verheug ik me op alles wat ik straks normaal kan eten. Ik heb zo'n last van maagzuur en bijna alles wat ik drink/eet verergerd het. Dus ik zit hier al weken aan slappe hapjes.
 
Ik heb 1x die vegetarische filet gekocht, omdat ik het er zo lekker uit vond zien en voor mijn man koop ik nog wel gewoon filet. Maar ik vond die vegetarische dus echt niet te eten, blegh! Ik vond hem stinken en smaken naar tabasco en daar heb ik echt een hekel aan. hihi
Brie eet ik wel vaak.
 
brie heb ik gehaald vandaag mmmmm lekker je kan ook de brie van het merk van president halen daar zit ook geen rauwe melk in en de eigen merk van de c1000 ook niet
 
Terug
Bovenaan