bruinverlies

Oh ik lees nu dat je had verteld dat je bij de eerste na 4 maanden zwanger was... Da's ook mooi snel zeg!

x Hopey

Hej Hopey,

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook zeker een week last gehad van bruine afscheiding...
Het heeft toen 4 maanden geduurd voor ik zwanger was...
Niet verwacht dat het de eerste keer raak zou zijn!!!
Wij hadden zoiets van we zien wel!!!
Temperatuur jij?
Ik wel...

Liefs,
Visje

ow..
de syptomen vergeten...
Ik heb en had toen ook gespannen borsten.

Nee ik temperatuur niet, wij gebruiken ovulatietesten om de eisprong te bepalen.
Hoe werkt temperaturen precies? Is dat veel gedoe of valt dat mee?
Daarbij kan je toch alleen achteraf bepalen waneer je eisprong was omdat je temperatuur dan een halve graad stijgt of daalt (wat was het ook alweer, heb het wel ergens gelezen)?

x Hopey

quote: Hopey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-04-2007 22:15:13'));

He Visje,

En Tara, was jouw vraag over innestelingsbloeding voor mij of Visje bedoeld?

Visje hoe lang ben jij al bezig? En Tara?

Groetjes Hopey  

Die vraag was inderdaad voor jou bedoeld. Ben ook niet zo thuis in die innestelingsbloedingen maar dacht er zomaar aan.
Ik ben nu net ongi geweest en we gaan er nu voor. Dus nog maar net begonnen, of eigenlijk gaan we beginnen. Heb sinds kort een hele onregelmatige cyclus dus ik denk dat het best even zal duren voordat het raak is (als het lukt natuurlijk)

Temperaturen werkt als volgt...

Neem iedere morgen vóór je uit bed stapt je temperatuur anaal op.
Belangrijk is dit te doen vóór je uit bed stapt want al snel gaat de temperatuur omhoog...
Hou dit bij in een schema.. zie www.babybrabbel.nl
Op deze site staat veel info.
En inderdaad je ziet achteraf dat je eisprong is geweest...
Als je een beetje een regelmatige cyclus hebt, weet je ongeveer wanneer je ei is..
Deze keer hebben wij vlak voor de eisprong om de 2 dagen gevreeën...

x
visje

Hey Visje,

Ik ontdek steeds meer mogelijkheden op dit forum, wel handig met gekleurde letters schrijven .
Maar wat ik nog wilde vragen, heb jij ook last van misselijkheid e.d.? Of alleen gespannen borsten en verder niet?

Jouw verhaal geeft mij wel wat hoop!
Ik zal nog eens naar de wc gaan, ff kijken of er al iets veranderd...

Liefs Hopey

Heb verder geen klachten...
en ik hoop ook niet dat ze komen...
bij mijn 1e zwangerschap ben ik goed misselijk geweest,
maar dat was pas na een week of 8....

visje

Terug
Bovenaan