bruinverlies

Visje ik zal je zeker op de hoogte houden! Morgenmiddag en avond zal ik wel weer even een kijkje nemen op dit forum. Ik hoop dat ik onze "mailwisseling" dan makkelijk terug kan vinden. Dit is de eerste keer dat ik mee "praat"op zo'n forum.

Net naar wc geweest, nog steeds beetje bruinig bij afvegen, nog geen rood te zien.
Als er maandag nog geen rood te zien is, ga ik 's ochtend testen denk ik. Ik heb Claurblue testen in huis, welke heb jij gebruikt? CB kan je gebruiken vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden. Dat is voor mij morgen of overmorgen.

Erg handig om iemand met zwangerschapservaring hier op het forum te hebben!

Oh, nu was ik helemaal vergeten in het rood te schriijven. Nouja geeft niet, zolang mijn wc papiertje maar niet rood kleurt

x Hopey

Succes Hopey!! De testen van kruidvat schijnen ook wel goed te zijn en snel te werken.

Toen ik de 1e keer trouwens zwanger was had ik wel gespannen en pijnlijke borsten en de 2e keer dat ik zwanger was had ik dat helemaal niet. Er is dus ook helemaal niets over te zeggen. Pffff die stomme hormonen ook!!

Ik gebruik clear blue testen....

Ik ga nu naar bed toe...
Ik duim voor je....

Welterusten,
Visje

Weltrusten Visje, mijn mannetje is net thuisgekomen en heeft even meegelezen.

Tot morgen!

Liefs Hopey

Dus Tara jij hebt ook al 2 kindjes? leuk!

Bij iedereen kan het inderdaad anders zijn en bij iedere zwangerschap blijkbaar ook...

Maar het geeft mij wel een beetje hoop dat het bruinige wat ik heb niet perse hoeft te betekenen dat   er iets mis is...

Hoop ook het beste voor jou en laat je niet kisten door de hormonen!

Ik ga nu even gezellig doen met mijn mannetje en daarna slapen. Morgen ben ik er weer.

Trusten!

Groetjes Hopey

Ik heb maar 1 kindje. Helaas is mijn 1e zwangerschap met 17 weken nog mis gegaan.  Veel plezier straks . En ik hoop binnenkort op goed nieuws!!

Terug
Bovenaan