brutale vraag...

Hallo allemaal!

Ik zat me net opeens iets af te vragen... Ik durf het bijna niet te vragen haha, maar ik vroeg me af of alle (aanstaande) moeders hier op het forum zeker weten wie de vader van hun kindje is?
Het is een brutale vraag en volgens mij ook nog steeds een behoorlijk taboe, maar ik heb weleens ergens gelezen dat een heel groot deel van de vaders niet de biologische vader van hun kind is...  Ik ben benieuwd of iemand hier antwoord op kan  geven...

Liefs Bebek

Hi bebek, daar heb je een punt.

twee van mijn beste vriendinnen hebben beide een oudere zus. En toevallig overleed bij 5 jaar geleden bij de ene de moede ren bij de ander de vader aan ziekte, ongeveer rond het zelfde moment.

Rondom het sterfbed kwam bij allebij de gezinnen opeens naar buiten dat de beide oudste zussen inderdaad een andere vader hadden. Nu was het bij mijn ene vriendin al langer een ding wat we allemaal wel dachten maar waar de ouders dus nog nooit (ruim dertig  jaar) eerlijk over waren geweest.  Bij de andere familie sloeg het bij de kinderen en desbetreffende oudste zus helemaal in als een bom.

In beide gevallen had de moeder een relatie, raakte zwanger  van iemand die het kind niet wilde of kon accepteren. Zwanger en wel trouwden beide moeders vervolgens met een andere man, die bewust de adoptief vader werd en met wie beide moeders vervolgens nog drie kinderen kregen ( het was zo gek dat er zoveel paralellen waren bij deze twee vriendinenn)..

zowel de adoptief vaders als de moeders hielden dit geheim tot vlak voor de dood zo gezegd.

een enorme shock kun je wel zeggen in beide families!

In mijn geval weet ik precies wie de vader is en mocht hij uit mijn leven verdwijnen ( waar een grote kans toe is) dan zal ik dit vaderschap altijd delen met mijn kindje. ik ben nu al bezig met het verzamelen van foto's etc en info.

Mijn ene vriendin is half indonesische en haar halfzus is dus halfindiaas. vandaar dat in eerste instantie ze allemaal wel op elkaar leken maar ik toch altijd duidelijke verschillen zag tussen de oudste zus en de drie jongere broers en zussen.

Haar vader is destijds met de noorderzon naar Inda vertrokken en nu is er zelfs geen foto van hem.

De zus van mijn andere vriendin heeft nu dus wel, na 35 jaar, weer contact met haar echte vader, gelukkig!

mijn vriend komt uit Pakistan en gelukkig hebben wij al ruim 3 jaar een relatie dus mocht hij opeens metv de noorderzon vertrekken danheb ik wel genoeg fotomateriaal etc. van hem.

ik ben benieuwd naar andere verhalen!!!!

groetjes mm, 24+4

Ik weet wel wie de biologische vader van mijn kindje is. Maar bij mijn vriend z'n familie is het ook nogal een zooitje.  Lastig om uit te leggen, maar de middelste jongere broer weet niet wie zijn  echte vader is  en denkt dat iemand anders dus zijn biologische vader is. Heel gedoe.

Groetjes Claudia
36 wkn & 5 dgn  

Ja ik weet 100% zeker dat mijn man de biologische vader van ons kindje is, ik heb nog nooit een andere bedpartner gehad.
Ook weet ik 100% zeker dat mijn vader mijn vader is, ik lijk veel te veel op m!    

Gewaagde vraag! Ik vraag me ook af of iemand hier serieus antwoord op zou geven.. Zelf ken ik zo niemand waarvan ik weet dat het kind een andere vader heeft. Maar heb er hier in de plaats wel verhalen over gehoord. Het schijnt dus dat 1 op de 5 kinderen een andere vader heeft. Dus dan bedoel ik, dat de mams is vreemd gegaan, zwanger is geworden en mondje dicht heeft gehouden. Ben blij dat ik er 100% zeker van ben wie de papa van mijn kids is!

ik weet wie de vader van mijn kind is maar wil niks met mijn kindje te maken hebben ik heb gelukkig ook foto,s van hem en film en alle info en dat bewaar ik tot ze een leeftijd heeft bereikt dat ik het haar vertel.
ik heb nu gelukkig sins een aantal weken een nieuwe vriend ik ken hem al heel lang en heeft zelf ook een dochtertje (van 2)
en ik weet hij is een goede vader en hij is bereid mij overal mee te helpen en zelf mee helpt met de opvoeding van mijn kleintje, ben ik echt super blij mee.

kussies vero

deze en de vorige is 100% van ons 2tjes.
Aan het eind van mijn vorige relatie ben ik wel eens bang geweest dat ik zwanger was, dan had ik niet geweten van wie het was.
Blij dat het nooit zover is gekomen en weet nu ook zeker dat ik nooit met een ander als deze papa wil!

Terug
Bovenaan