brutale vraag...

nou,  het lijkt wel wat op wiskunde.
Ik was 21 augustus voor t laatst (eerste dag laatste menstruatie) ongesteld.
Heb in de nacht van 3-4 september met de man (waarvan ik denk dat hij de vader is) sex gehad. En de 16e met iemand anders. Nu zegt de gynaecoloog dat ik 5 september de eisprong had. Dus volgens zijn berekening moet het daarvoor zijn bevrucht. Ik twijfel er wel over en weet het dus niet 100 %.
Ik weet ook niet goed wat ik hiermee moet, de testen zijn volgens mij vrij kostbaar
wat vind jij?
buurmeisje

1000% zeker dat mijn vriend de vader is van mijn (ons) kleine spruit!
Bebek, goed dat je het verteld.. Hoe meer je er misschien over praat hoe makkelijker je er straks mee om gaat...

Woon je nou bij je ouder of alleen?

Groetjes,

Ik woonde een jaar in het buitenland toen ik zwanger werd en moest dan ook tijdens mijn zwangerschap terug naar Nederland emigreren. Op dat moment had ik geen basis meer in Nederland wat betreft woning en dergelijke dus heb ik een tijdje (anderhalve maand)  bij mijn ouders gewoond en ben van daaruit alles in Nederland weer gaan opstarten. Best een gedoe in het eerste  helft van je zwangerschap!
Gelukkig is dat allemaal heel snel gelukt en woon ik nu weer lekker in mijn eigen huisje. Het is nog niet helemaal af, maar dat komt ook omdat ik natuurlijk in een keer heel veel geld uit moest geven en dat na een jaar in het  buitenland wonen en reizen...
Eerlijk is eerlijk, ik ben er super trots op dat ik dat allemaal voor elkaar heb gekregen! Eigenlijk ben ik sowieso wel trots op mezelf als ik dat mag zeggen... Het is toch niet niets allemaal! Hihi...
Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan met mijn kleintje, maar tot nu toe ziet het er gelukkig heel goed uit.
En wat de pappa's betreft, deze krijgt in ieder geval een enorm liefhebbende moeder!
x

Mijn vriend is 100 % de vader van ons kindje. Ik wou erg graag een kind met hem, dus heb er ook wel zeker van gemaakt dat alleen hij de vader kan zijn. Ben ook met helemaal niemand anders geweest....dus geen tijvel over mogelijk....

Martica.

Hoi,

"Helaas" hier ook geen verrassingen. Mijn vriend is de vader van onze tweeling, geen twijfel over mogelijk. Vandaag zijn we naar gemeentezaken geweest, zodat hij de kindjes alvast kon erkennen (ben nu ruim 28 weken zwanger). Ik had gedacht dat het iets nietszeggends zou zijn (gewoon papierwerk), maar we vonden het allebei toch heel speciaal (ook al was het inderdaad gewoon papierwerk haha)!! Alsof ie nu echt de papa is.

Even een reactie voor buurmeisje: je kunt er vanuit gaan dat je echt door man nummer 1 bevrucht bent! Als er nou 2 dagen tussen zou hebben gezeten, dan was t lastiger geweest. Maar 3/4 september sex hebben gehad was zo goed als perfect als je eisprong op 5 sept. was. Blijft een lastige situatie, kan ik me voorstellen, maar ik zou man nr 2 uitsluiten op basis van deze data!

groetjes
Lara

quote: buurmeisje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2006 19:07:40'));

nou,  het lijkt wel wat op wiskunde.
Ik was 21 augustus voor t laatst (eerste dag laatste menstruatie) ongesteld.
Heb in de nacht van 3-4 september met de man (waarvan ik denk dat hij de vader is) sex gehad. En de 16e met iemand anders. Nu zegt de gynaecoloog dat ik 5 september de eisprong had. Dus volgens zijn berekening moet het daarvoor zijn bevrucht. Ik twijfel er wel over en weet het dus niet 100 %.
Ik weet ook niet goed wat ik hiermee moet, de testen zijn volgens mij vrij kostbaar
wat vind jij?
buurmeisje

Sorry, kan ik niet verder over meepraten. Ik weet 100% zeker dat mijn eigen man de vader is, ik zal NOOIT vreemdgaan, want ik hou ontzettend veel van hem!!

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand daaraan zou kunnen twijfelen.
Met alle respect hoor
Groetjes Liset

ik weet ook wie de vader van mijn kindje is. Wij hebben bewust gekozen om een poging te doen om zwanger te raken. Ook onze beide vaders zijn zeker onze vaders, want inderdaad we lijken teveel op elkaar op innerlijk vlak. Niets mis mee, maar dus geen twijfel mogelijk.

Terug
Bovenaan