brutale vraag...

Inderdaad wel een gewaagde vraag. Als er al vrouwen zijn die zouden twijfelen denk ik niet dat ze dat hier neer zullen zetten maar je weet het niet.

Ik weet 200% zeker dat mijn vriend de vader van ons kindje is. Geen spannende verhalen aan deze kant dus.

groetjes Danique
36w6d

Ik ken een meisje die was heel erg verliefd op een jongen waar ze al  3 jaar mee samenwoonde. Toen was ze een keer met een andere jongen naar bed gegaan en was dus zwanger geworden. Ze dacht toen dat het van die jongen was en dat vond ze niet zo leuk omdat dat niet de jongen was waar ze verliefd op was.
Later vertelde ze opeens dat ze niet goed gerekend had en dat het toch van haar vriend was...  Niemand weet er verder vanaf dus ik vraag me af of ze het zouden merken mocht het stiekem toch van die andere jongen zijn.
Ik vind het maar een beetje vreemd maar ik bemoei me er verder niet mee.  

Hoi,

Ik weet 100% zeker dat mijn vriend de vader van mijn zoontje is en ook  van de aanstaande baby.

Ik ken wel iemand die zwanger was maar niet wist van wie. Het kon een blank kindje zijn maar ook een donker kindje. Uiteindelijk was het een blank kindje en was dus gelijk duidelijk wie de vader was

Groetjes,
Nanda

Hi,
Inderdaad een pikante vraag. Ikzelf ben zwanger van iemand anders dan mijn vriend, mijn vriend kan geen kinderen meer krijgen. Terwijl ik ze wel graag wilde hebben. We (ik en mijn vriend)  hebben een goede relatie met elkaar, maar gewoon anders dan normaal. Met de vader van mijn kindje heb ik geen contact en zal ook niks met de opvoeding te maken hebben. Mijn vriend is de vaderfiguur.
grt. Suuz 25,4 weken

Iedereen is hier wel eerlijk antwoord aan het geven op jouw vraag (of daar gaan we vanuit) maar hoe zit het eigenlijk met jezelf? Weet jij wel zeker wie de vader van jouw kind is??

groetjes Danique
37w0d

Haha, ja Danique je hebt helemaal gelijk, ik zat er op te wachten dat iemand het me zou vragen inderdaad...
Ik heb dan ook een pikant antwoord; ik weet niet zeker wie de vader van mijn  baby is.
In mei heb ik mijn relatie verbroken en heb toen seks gehad met een andere man. Precies in die week waarin ik dus twee mannen heb gehad ben ik zwanger geraakt... Echt een heel raar toeval, aangezien, en misschien zullen jullie dit niet geloven, maar ik ten eerste nog nooit eerder met twee mannen binnen een week het bed gedeeld heb en ten tweede ik met beide mannen veilig gevreeen heb! Ik weet dat het raar klinkt maar het is echt zo. Ik kan daarom ook niet inschatten wie van deze mannen de vader van de baby is. Mijn hele zwangerschap is dus sowieso een wonder.
Ik heb het zo allebei verteld, maar geen van beiden is enthousiast. Mijn ex vriend is natuurlijk erg gekwetst maar wil als de baby van hem blijkt te zijn wel een rol gaan spelen in de opvoeding. De andere man wil er helemaal niets mee te maken hebben en heeft me praktisch tot een abortus gedwongen, iets wat ik zeker niet wilde.
Als mijn baby eenmaal geboren is zal ik dus een DNA test laten doen om te kijken of mijn ex de vader van mijn kindje is.
Wat een verhaal he...Het lijkt Goede Tijden Slechte Tijden wel, ik had echt nooit van mezelf verwacht dat ik in zo een situatie terecht zou komen...  Ik vind het zo genant dat het zelfs anoniem op dit forum best moeilijk op te schrijven is... Maar zo blijkt maar weer, het kan iedereen overkomen. Ik zal dan ook zeker de laatste zijn die een ander nog ergens over veroordeeld...
Beide mannen komen trouwens ook niet uit Nederland en wonen dus in het buitenland. Dit maakt het er allemaal ook niet makkelijker op, vooral in de communicatie met mijn ex. De andere man zal ondanks de uitkomst van het DNA onderzoek toch geen rol in ons leven willen spelen en daar ben ik eigenlijk heel blij mee, want een man die mij tot een abortus wilde dwingen wil ik niet in de buurt van mijn kind hebben.
Ik ben wel blij dat ik van het begin af aan open ben geweest over de situatie naar beide mannen toe. Zo weten we binnenkort wel waar we aan toe zijn en kan ik dat mijn kind ter zijner tijd ook vertellen, hoewel ik dat gesprek gelukkig nog lang niet hoef aan te gaan...
Groetjes, Bebek met de billen bloot

hi,
Erg goed dat je toch het opschrijft.  Wel lastig is dat je ex in het buitenland zit, of wel makkelijk als je ze niet in de opvoeding wil betrekken. Het is maar hoe je het bekijkt. Ook de vader van mijn kindje probeerde me tot abortes te dwingen. Dit was zowiezo al te laat maar toch, ik zou dat nooit doen. Dit is ook mijn 4de zwangerschap dus het is niet makkelijk voor mij om een kind voltedragen. Hou je hoofd hoog! En alleen kan je echt wel een kind opvoeden, al gaat dat misschien niet zo makkelijk.
grt. Suuz 25,4 weken

hihi ik had al zo'n vermoeden. Daarmee lach ik niet om je situatie hoor, want het zal lastig genoeg zijn voor je denk ik zo.

Maar je kunt inderdaad beter geen vader voor je kind hebben dan een vader die zich absoluut niet interesseert voor het kind. Denk dat hij daar meer aan over gaat houden na verloop van tijd.

Heel veel sterkte de komende tijd.

groetjes Danique
37w0d

Terug
Bovenaan