Bugaboo cameleon willen kopen , wie heeft er ervaring met bugaboo's

Hoi,

Wij zijn ook enthousiaste gebruikers van de Bugaboo Frog! Binnenkort mag onze tweede erin! Onze dochter van 20 maanden hebben we er altijd heerlijk in mee kunnen nemen. De wagen is gewoon echt heel licht, wendbaar en makkelijk mee te nemen. Verder vind ik het geweldig dat je de maxi-cosi er ook zo op kunt zetten. Zeker voor de eerste tijd en korte boodschapjes scheelt het een hoop moeite. De service van Bugaboo was bij ons ook erg goed. Bij ons is tot twee keer toe de parasolklem gebroken, vonden wij wel een zwak punt van de accessoires, maar tot twee keer toe is deze kosteloos vervangen. Ook over het feit dat we midden in de zomer op vakantie ter plekke een nieuwe hadden gekocht en later pas melding hiervan konden maken, maakte geen verschil, en we kregen alsnog ons geld hiervan terug! Heel veel succes met je keuze, en veel wandelplezier!

Hallo,

Ik ken de wagen die jullie omschrijven niet, maar ik heb wel ervaring met een andere wagen voor twee kindjes tegelijk: wij hebben de Kiwi Explorer Duo (van Phil & Teds) en die neemt net zoveel ruimte in als een enkele wagen, werkelijk fantastisch! Je kunt er meer van zien o.a. op de site www.babybuggy.nl. Ik heb eerder een Quinny gehad (wel voor 1 kindje, maar even de vergelijking van het rijden maken) en die had ook een zwenkwiel. Maar vergeleken bij de Kiwi die we nu hebben stelt dat zwenkwiel niks voor: van de Kiwi is die werkelijk geweldig! Dus... als je nog niet 100% zeker bent van de Bugaboo, kijk dan ook eens naar de Kiwi. Ik was verkocht vanaf mijn eerste kennismaking! Succes!

Groet,

Anouk

Hallo allemaal,

Dankje wel voor jullie reactie's.Ik weet nu toch wel heel zeker dat ik echt een bugaboo wil en geen andere wagen,want die blijven toch veel te breed en niet zo leuk.

En ik vind het zelf ook wel fijn dat je maxi-cosi erop kan bevestigen.
Ja   ik heb dat wel vaker gehoord dat bugaboo zo'n TOP service heeft,daar kunnen veel wagen merken niet eens tegen op.
We gaan vrijdag even kijken voor een bugaboo hoop dat ze ons model hebben staan.

Groetjes Haagsemama

Ik las in 1 van de reacties dat er een levertijd van 10 weken op de Bugaboo zou zijn, maar dat is niet zo hoor!
Bij Prenatal hebben ze de meeste op voorraad en anders leveren ze binnen 2 weken.
Ook bij Burgerhout en Babyplanet  hebben ze ze op voorraad.
Vergelijk trouwens wel goed de prijzen! Wij hebben de Bugaboo kameleon bij Babyplanet in Gouda gekocht en wij kregen bestedingskorting van 10%, daar konden we toch mooi de voetenzak van kopen.

Groetjes van een Bugaboo fan!

Hoi!

Wij hoeven nog lang geen wagen in huis te halen.. hebben nog maanden de tijd.. maar hebben stiekem al wel een beetje rondgekeken naar wagens.
Zelf vind ik de Bugaboo prachtig mooi! Hij is heel stoer en leuk met die kleurtjes! Maar mijn vriend is nogal groot en voor hem is de bak toch wel erg diep. Hij moet dan elke keer flink bukken en dat is op den duur toch niet zo prettig, denk ik.
Maar als je allebei niet al te groot bent, hoeft dat natuurlijk geen probleem te zijn en dan wist ik het ook wel!

Wij denken nu aan de Mutsy of de Quinny Buzz.

Groetjes, Harma

Hoi Ink,

Dat zou geweldig zijn dat ze daar 10% korting geven.Dan is het toch weer een beetje een me valler.Want ik had vandaag ook gehoord dat de oude apapters ook op de cameleon passen dus die koop ik tweedehand schilt ook weer iets.Maar daar gaan we vrijdag dus meten naar toe als mij man vrij is.Hoop dat ze onze kleur hebben staan.

Dankje voor je tip.

Groetjes Haagsemama

Hallo Allemaal,

Vandaag hebben we onze bugaboo cameleon gekocht.Ben er toch wel heel erg blij mee,dat we hem hebben aangeschaft want ik vond me oude wagen toch niet zo lekker rijden x- adventure.En we hebben ook nog 10 % korting gehad op de wagen eigenlijk was het alleen bestedingskorting.Maar toe ik zei dan neem ik hem niet kon het in eens toch geregeld worden.Maar nu moeten we alleen nog een voetenzak en adapters,en dan hebben we alles.Gelukkig kan ik de adapters tweedehands kopen want die passen ook van het oudere model,dus dat bespaart ook weer wat.En de voetenzak wil ik graag een roze maar daar moet ik nog voor op zoek.Heb er daar we een gezien van one Tree Hill maar die was nogal prijzig.Maar ik kan in april lekker met me nieuwe wagen showen.

Liefs haagsemama

Nou Haagse mama, dat heb je scherp onderhandeld!

Een vriendin van me heeft in eerste instantie een niet Bugaboo voetenzak gebruiikt bij een Bugaboo, maar heeft later alsnog een Bugaboo voetenzak gekocht. Deze zijn weliswaar veel duurder, maar passen veel beter. Ook was de niet Bugaboo zak van heel gald materiaal, waardoor de zak steeds naar beneden gleed. Het kan dus goedkoop = duurkoop worden als je later alsnog de bugaboo voetenzak moet kopen.

Maar eh... roze dat betekent dus dat je een meisje krijgt??

Veel geluk,

Ink

Terug
Bovenaan