Bugaboo cameleon willen kopen , wie heeft er ervaring met bugaboo's

Hoi Ink,

Dat klopt wij krijgen een dochter.Maar ik heb een roze voetenzak gezien en die kan je vast maken aan de beugel zodat hij niet weg kan glijden.En die prijs viel nog wel mee.Maar waarschijlijk word het toch ook wel een bugaboo voetenzak dan heb je een geheel,maar die kan ik nog wel even uitstellen.Het kindje word begin April geboren.

Groetjes Haagsemama

Hallo,
Ik ben 22 weken en 2 dagen zwanger.En ook ik wil de bugaboo cameleon. Nou lees ik hier dat je dus 10% bestedingskorting krijgt bij babyplanet. is dit alleen in Gouda of bij allemaal? en is dit een actie of altijd?
En jij Haagsemama hebt 10% korting op de bugaboo gekregen, hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Ik bedoel 10% scheelt toch weer. Ik hoop dat ik een reactie krijg.
Groetjes Anne

Hoi Anne,

Bestedingskorting houd eigenlijk wel in dat je het daar kan besteden,voetenzak ect  of een cadeaubon.Maar daar ging ik dus niet mee accoord.En heb toen gezegd dat ik alles al had wat ook zo is.En dat ik hem anders niet hoefde de wagen.Toen kreeg ik wel 10%korting op het bedrag.Het gaat niet om babyplanet maar om babypark,want babyplant zit niet in gouda athans niet volgens de site.Maar het is wel een voorwaarde dat je hem meteen mee neemt dus 789 euro moet je wel zo kunnen betalen.Ik denk dat geen actie is want anders komen er heel veel mensen en het gaat toch om een bedrag van bijna 80 euro,wat ze dan mislopen.Maar ja de aanhouder wint al was die vrouw daarna een stuk minder vriendelijk,maar daar trek ik me dan niet van aan ik heb die korting gekregen,en daar ging het tenslotte om.Nou meis ik hoop dat je ook die korting krijgt anders zou ik het ook zo aanpakken schrikt vaak af.Laat even wat weten als je langs bent geweest,of er toch van afziet.ben wel benieuwd.

Liefs haagsemama
(26 weken 4dagen)

Hoi hoi,
Ik denk dat dan ook in Kesteren wel geldt he? we gaan daar gewoon kijken en als dat met die 10% korting niet lukt dan koop ik hem wel ergens anders. Maar hebben ze dan wel alle kleuren op voorraad?
Groetjes Anne

Hoi Anne,

Dat weet ik niet of het daar ook geld,maar hier hadden ze er heel veel op voorraad.Maar mochten ze het niet hebben kun je altijd een keer terug gaan.Want ze hadden het op een briefje bij mij geschreven en dat moest ik af geven bij de kassa.Als ze dat daar ook doen kun je dat briefje bewaren.
Ik hoop voor jullie dat het ook in Kesteren geld.

Liefs haagsemama

Terug
Bovenaan