Bugaboo Cameleon

Hoi allemaal,

Ik heb een Quinny Speedy gehad, daarna een Phil&Teds voor de boys.. en daarna nog weer een bugaboo Frog voor de jongste, maar die heb ik voor 150 euro verkocht aan iemand uit, JAWEL Oostenrijk ahha.. via Marktplaats hmmmm. Maargoed, nu dus zwanger van de derde en ik ben er wel uit dat het de Bugaboo Cameleon gaat worden, mooie grote bak (heb altijd lange baby's hihi) en ik vind het wel een mooie wagen om te zien. Nu wil ik er tweedehands een aanschaffen. Ik had gister een bod gedaan van 350 euro op een Bugaboo nieuwere model.. en die mensen hadden toch een raar antwoord hahahaah ze vonden het bod in ieder geval belachelijk laag. Ik vind het nog best redelijk.

Wat zouden jullie uitgeven aan een tweedehands Bugaboo? Het blijft persoonlijk natuurlijk, maargoed het is wel tweedehands. Is mijn keuze een beetje verstandig, en zit er nog veel verschil tussen dat nieuwste model van de Bugaboo of die uit 2008? Het verstellen van de duwstang werkt wat anders zo te zien, bij de nieuwste lijkt me dit wel soepeler gaan, zo ziet het er uit. Als er iemand is die een Bugaboo kwijt wil, maar dat denk ik niet hahaha.. dan hoor ik het graag.

Groetjes mammma
 
ik heb ff gekeken op internet bij prenatal zijn die kinderwagens nieuw 740,-(vind ik belachelijk duur maarja ieder voor zich)
als je het goed bekijkt betaal je nu dus al de helft bijna en ja dat vind ik een mooi bod hoor ik zou dan niet hoger gaan dan 400 maar dan ken je net zo goed een splinter nieuwe kinderwagen bestellen bij bugerhout ofzo voor 400 dan maar een ander model en merk maar dan teminste zeker van bestelling en bezorging
 
Hai. Ik wilde eerst ook heel graag een bugaboo cameleon. Heb toen veel op marktplaats gekeken, want nieuw vond ik te duur.
Maar voor een beetje mooie, nette, schone tweedehands zat je al snel rond de 450-550 euro als al niet duurder was.

Ik heb een andere wagen gekozen :)

Maar succes met de zoektoch!
Hoop dat je een vind!
 
ik vind die kinderwagens ook erg duur (maar das mijn mening) ik moest wel lachen toen we in de winkel waren... we vroegen info over verschillende kinderwagens, en toen vroeg die vrouw dus of wij wel is op wintersport gaan? ons antwoord: uhh nee hoezo? ooo zegt ze de bugaboo heeft een mogelijkheid voor winterbanden hahahhahahaha ik vond dat wel komisch.. wij hebben nu gekozen voor een easy-walker. Wel een kleurtje van 2010, maar daardoor 400 (!) euro afgepreisd... tja en of het nu een kleur van 2010 of 2011 is, mij maakt dat niet uit!.

Succes!
 
zou idd niet meer bieden dan wat je hebt gedaan, is toch een vrij hoog bedrag wat denken die mensen wel niet dat ze er nog 600 voor gaan krijgen minimaal. sterkte met het uitzoeken
 
Hey,

Wij hebben ook via marktplaats een bugaboo gekocht (dan niet het nieuwere model) Maar wij hadden een bod gedaan van €200,- en wij konden hem gelijk ophalen!
Hij ziet er echt super uit wielen niet versleten zelfs nog van die spikkels(of hoe zeg je dat) op de wielen die er ook op zitten wanneer je hem spiksplinternieuw koopt.
Ik ben persoonlijk van mening dat je het gewoon niet te gek moet maken het is en blijft 2de hands.
Daar is natuurlijk niets mis mee.........maar wel iets om rekening mee te houden bij je bod.
Ik had nooit hoger gegaan dan de 200,- die wij geboden hadden.
Want ik had op een site een nieuwe wagen gezien voor 200,- incl verzenden dus als hun niet akkoord waren gegaan had het die geworden.
Sucses ermee maar vind 350,- redelijk hoor hoeveel kindjes hebben erin gelegen??

gr louise
 
Hoi,

Ik heb ook gekeken voor die kinderwagens, de Bugaboo Cameleon maar ook ik ben er vanaf gestapt omdat ze belachelijk duur zijn voor tweedehands wagens. En ik vind je bod niet meer als normaal, en anders moeten ze ook duidelijke aangeven vanaf welk bedrag je kan bieden.

Ik ben uiteindelijke overgestapt op de mutsy omdat daar een duoseat op kan en kan ik twee kinderen tegelijk meenemen.

Succes met zoeken

 
Ik heb een tijdje geleden mijn quinny buzz3 verkocht en ook een bugaboo cameleon via marktplaats gekocht. technisch gezien was de wagen helemaal goed, maar ik vond het ding echt een ramp.
Met een ouder kindje wordt dat ding zo instabiel.
als ik een stoepje afreed dan kieperde de wagen naar voren, en ik vond de wagen ook erg trekken.
beetje te gevoelig voor hobbels enzo.
het is natuurlijk ieder persoonlijk.
Ik had trouwens die wagen gekocht voor 290 euro en ik heb hem opgehaald.
De wagen kwam uit 2006.
Ik heb de wagen via mp weer verkocht met winst, en de mutsy slider gekocht.
ik wil nooit meer een andere wagen, echt een geweldig ding.
succes met zoeken.
 
Terug
Bovenaan