Bugaboo Cameleon

Hey hallo, bedankt voor alle reacties!

Leuk dat iedereen zo actief mee denkt. Stom want ik sla helemaal door in die rare Bugaboo's, en tja er zijn er al zo veel van! De reactie was heel apart; helaas is Sinterklaas alweer voorbij en als je geen verstand hebt van kinderwagens, waarom doe je dan zo'n bod als dit. Beetje vaag dus. Maargoed een wildvreemde, dat scheelt weer.

@ Mama Conny, ik vroeg me nog ff af, beviel jou Quinny buzz niet? Ik kan er namelijk een bij iemand ophalen, een wagen uit 2007, zwart, ziet er netjes uit, voor 175 euro incl. dreamy/maxicosi!! Dus dat vind ik wel wat. Maar nu heb ik van mn schoonzus al de klacht gehad dat het voor wiel soms niet mee werkt!

Nu zit ik dus te twijfelen, toch voor een Bugaboo gaan of gewoon die mooie Quinny van 175 eurie (mooi koopje toch!) een ding scheelt, ik heb nog tot 1 sept de tijd hahahahaah......

Trouwens welke wagen zou beter in en uitklappen, de bugaboo of de buzz.. want de Bugaboo vind ik niet echt super handig met in en uitklappen.

Groetjes mammma
 
Ik heb een quinny buzz uit 2006, en heb er heel veel plezier aan gehadn en hoop hem over een paar weken bij nummertje 3 ook weer met veel plezier te gaan gebruiken!! Ik heb ook wel eens van het probleem gehoord over het voorwiel heb ik nooit last van gehad.
En 175 euro is echt een koopje hoor!
Daar kun je hem ook altijd weer voor doorverkopen!!

Groetjes Anne
 
Wij hebben nu voor een mutsy transporter gekozen, mooie betaalbare wagen.

en vanuit mijn dagverblijf ervaring altijd voorkeur voor Mutsy gehad.

Dus weet ook zeker dat deze mij gaat bevallen.

Succes in de wereld van kinderwagens.
Die is nog erger dan auto's
 
Ook hier nog even een reclamepraatje voor Mutsy. Ik vind het superkinderwagens. Ik heb er 1 uit 2005/2006 en het derde kindje zit erin. Stevig frame, luchtgeveerde banden (dus veel comfort voor het kindje), ook geschikt voor lange mensen (loop je niet achter een poppenwagen) en heel duurzaam. Ik maak heel wat kilometers per dag en nog nooit problemen gehad (even afkloppen). Misschien niet hip maar wel praktisch. Ook het overwegen waard!
 
Ik zou zelf niet zo snel 600 euro uitgeven voor een tweedehands kinderwagen, dan koop ik liever een goedkoper merk nieuw. Ik heb zelf een xadventure via mp gekocht voor slechts 75 euro en de wagen is echt nog in nieuwstaat (en heb gelukkig goede ervaringen van schoonfamilie over dat merk). Als ik jou was, zou ik gewoon voor 175 euro een prima wagen kopen. Die kleine wordt straks duur genoeg...
 
Hallo!

Bedankt voor al jullie reacties.. we zullen is een keuze gaan maken. Stom maar ik wil er ook een keer klaar mee zijn, ik weet wel dat ik nog niet ver heen ben in de zwangerschap, maar dan is het klaar en kan ik me weer ergens anders in storten!!

Wat uiteindelijk onze keuze word, laat ik jullie nog wel even weten op het forum.

Thnx iedereen tot nu toe..

Liefs mammma
 
Ik heb de Quinny Buzz juist weggedaan omdat ik het geen fijne wagen vond. Daarvoor heb ik juist de mutsy gekocht.

Zelf vond ik het niet prettig dat ik het zitgedeelte niet in de zitstand naar me toe kon zetten, waardoor ze van me af zat en telkens begon te krijsen als ik net het dorp in liep, nu zit ze naar me toe en kan ze lekker tegen me kletsen.

Ook vind ik het prettig dat ik de mutsy kan inklappen met de zitting er nog op. Ook kan ik hem veranderen straks in een duowagen zodat ik beiden heb. Weet niet of je nog meer kinderen wil hierna maar dan is het echt superhandig.

Bij de Quinny Buzz heb ik wel toendertijd de wielen van 3 naar 4 veranderd, die rijdt een stuk prettiger.

Voor de rest is de Quinny Buzz een fijne wagen om in te klappen en compact om mee te nemen.

Succes met je keuze
 
Terug
Bovenaan