Bugaboo Cameleon

Hoi,

Om welke Mutsy gaat het dan eigenlijk? Je hebt verschillende modellen zo als ik zie op de site.. een drie en vier wieler.

Graag hoor ik van jullie, misschien dat ik nu ook nog is naar een Mutsy kan rondkijken op marktplaats.

Groetjes mammma
 
Hoi,

Ik heb de bugaboo en nieuw gekocht. Veel geld, heb er toen ook gelijk een zak voor in de zitstand.

Maar ik vind hem helemaal te gek. Onze dochter heeft heel lang in de bak kunnen liggen. De meeste bakken zijn klein en met drie maanden je kind op zijn billen zetten vond ik geen fijn idee. Als je kind in de zitstand zit kun je de zitting op twee manieren bevestigen. Voor je kind fijn en ik vond het heerlijk m zo naar haar te kijken en toe ze ouder werd heb ik haar gedraaid zodat ze de wereld in kon kijken. in het bos prettig, zelf met de sneeuw kwam ik vooruit. Je kunt geen lekke band krijgen omdat er geen lucht in bandjes zit.

Succes met je zoektocht.

 
De buzz klapt zeker beter in dan de cameleon. Maar verder vind ik de cameleon beter.

Ze zijn heel erg gewild op marktplaats en eerlijk gezegd zou ik het nieuwe model (als ik die had) ook niet goedkoper dan €400,-- verkopen. Er is altijd wel iemand die het er voor wil geven omdat die wagens zo in trek zijn.
Ik heb een 2de handse uit 2008 gekocht voor €400,-- en heb het er graag voor over (zag er perfect uit en alles erop en eraan!
 
Wij kiezen ook voor de bugaboo. maar dan wel een nieuwe het is een hoop geld maar dan heb je ook wat.en qua garantie is het ook allemaal geregeld.

eind mei word alles beworgd ik kijk er nu al naar uit !
 
Terug
Bovenaan