buiken rondje!!!!

Wat een mooi leuke lieve buikjes..
Bij mij (bijna)nog niks te zien... bijna 18 weken (of 19 als je de eerste berekening aan houdt)
Het is de tweede dus ben benenieuwd hoe dit buikje nu gaat komen...

Lieve meiden,

Willen jullie mij alsjeblieft uitleggen hoe jullie de foto's plaatsen? Het lukt mij niet! Had een foto erop maar die is opeens weer verdwenen, ik doe iets niet goed, help!

liefs,

Wendy

Hey wennepennetje,

Ik had hetzelfde probleem. Niemand hielp me, ben er op gegeven moment zelf achtergekomen, met behulp van mijn lieftallige vriend ;) Maar ik hoop dat ik je nu wel kan helpen.
Ik heb het volgende gedaan:

Je klikt dus op ''reageer'' en dan klik je op het vakje met (naar mijn idee) bergen en een zonnetje, rechts van die smiley.
Dan krijg je een schermpje met '' Image URL:/ ''
Daar moet je straks de link van je foto neerzetten.
Ik heb mijn foto's eerst op ''hyves'' gezet, en als ik dan in het foto-album op die foto klik krijg ik die dus in het groot te zien. Dan klik je op die foto en dan op de ''rechtermuisknop'' en dan op ''eigenschappen''. Daar vind je dan een link en die moet je kopiëren.
Dan ga je terug naar de schermpje waar je de link moet plaatsen. Je haalt die ''/ '' s(slash) weg en dan plak je de link van je foto in het balkje. Klik dan op ''insert'' en als het goed is staat je foto er dan.

Het kan soms zijn dat als je op het vakje met de bergen en het zonnetje klikt dat ie het dan niet doet, dat ie met een rode zin aangeeft de pagina te vernieuwen. Maar ik klik dan vaak eerst ff op de smiley en dan weer op die ernaast en dan doet ie het vaak ook wel weer. Is even uitproberen.

Ik hoop dat ik je zo geholpen heb en dat je het snapt.

Groetjes Marissa

Hoi Marissa,

Wat super lief dat je reageert! Ik heb stap voor stap gedaan   wat jij zei. Mijn url is: http://94.100.115.171/607900001- 607950000/607949601- maar als ik dit invul krijg ik een hokje met een kruisje erin, geen foto dus. Ik heb het / weggehaald en bovenstaande ingeplakt zeg maar, wat doe ik nou toch fout? Ik ben blond en zwanger maar dit is wel heel frusterend hoor....
Dank voor je hulp!
liefs,
Wendy

Terug
Bovenaan