Buiken?!?

Hey Mevanna

ik ben nu 12 weken en 5dagen.
Ik begin al sinds 3weken geleden een buikje te krijgen..Gelukkig passen mijn broeken wel nog. Maar heb geen echte strakken broeken dus dat scheelt. Heb nog beetje ruimte. Heb wel al nieuwe truien gekocht. Gister heb ik me nieuwe bh moeten kopen mijne pastte bijna niet meer.
En groeit jou buikje al??

Groetjes Cindy

He Cindy,
Ik ben 10W 5D en mijn buik bolt, al zijn 't natuurlijk grotendeels mijn darmen! Maar ik heb voornamelijk rokken aan en die rekken gelukkig mee! Maar mezelf bekijkende in de spiegel heb ik wel ineens een buikje; die ik daarvoor nooit had. Grappig. En al snel!

Heb mezelf dit weekend een meegroei BH "cadeau" gedaan ( nu al een Maat grotere borsten) maar tjee dat is wel om een beetjedepressief van te worden; zo lelijk en onaantrekkelijk die BH's zijn.! Maar goed ze geven goed steun al zijn nog niet enorm (van 80 B naar 80C) oh ik had er een bij de Livera gekocht, maar die van de Hema zijn net zo goed en stukke goedkoper!

Groet Mevanne

Ik ben nu 14wk zwanger van ons eerste kindje en begin nu aardig buikje te krijgen.
Eindelijk.
Kreeg van het weekend de eerste vraag of ik zwanger was.Erg leuk als mensen het gaan zien.

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en zie al een aardige bolling! Nu schijnt het bij een tweede ook eerder zichtbaar te zijn, vooral 's avonds ha ha ha!
Al zijn het gewoon opgehoopte darmen natuurlijk, hi hi!

Heb hier ook al een buikje, sinds ruim 8 week zwangerschap & zit nu op 11 week. Moet wel zeggen dat het savonds inderdaad veel meer aanwezig is dan smorgens.
Eerder kon je duidelijk zien dat et mn darmen waren die op gingen zwellen, wat hoger in de onderbuik. Sinds gisteren is er ook een verdikking net boven mn schaambeen te zien. Dus das echt de baarmoeder :D:D:D Verloskundige kon het ook heel duidelijk voelen, ze dacht dat ik een volle blaas had nou nee hoor echt niet Oh zegt ze dan is het echt je baarmoeder das wel snel gegroeit dan...

Buikje??? Bij mij is het echt al een hele duidelijke zwangere buik! Kan heel goed merken dat de rek er nog goed in zit.. Haha! Als ik de foto's terug kijk loop ik voor mijn gevoel qua dikte een week of 5voor op m'n vorige zwangerschap.. Vind ik helemaal niet erg hoor! Ben er wel trots op!

Terug
Bovenaan