Buiken?!?

Valt wel mee met dat buikje... doe 's avonds wel een knoopje los omdat dat lekkerder zit, maar er is echt nog niets te zien. Kan wel mijn baarmoeder al voelen, dus ik denk dat het nu niet lang meer gaat duren! Ben nu 12 weken en 3 dagen.

Hier ook al wel een klein buikje hoor. Ben nu 11+2 en zijn voornamelijk m'n darmen. Idd ook al een duidelijke bolling boven m'n schaambeen. Laat maar komen dat buikje.

Heb eigenlijk altijd leggings en een tuniek aan, dus dat past voorlopig nog wel.

Ik ben nu 14w+2d en bij mij begint het nu ook al een beetje. Mijn buik is nog precies hetzelfde, misschien heel iets dikker maar mijn onderbuik is al echt een bultje geworden. Broeken pas ik nog wel makkelijk, maar die zaten sowieso al een beetje te groot.

Aankomende zaterdag en zondag het aan de ouders en schoonouders vertellen. Ben benieuwd hoe ze erop zullen reageren.

@ San81, ik ben 25 juni uitgerekend, van ons eerste kindje. Alles is nieuw!, Spannend, wonderlijk, honds vermoeiend maar prachtig fenomeen; Zwanger zijn.

@ EB78 ik kan ook niet wachten op de echte buik buik. dat mensen het aan je kunnen zien. (Nu zien ze ook al iets; ik schijn enorm te stralen en ben van stevige roker direct gestopt, zonder problemen overigens)

@belletain, Wauw! heb je het zo lang voor je kunnen houden?!! wat knap.
Ik flap het er vaak, te direct uit (zelfs nadat ik beter zou moeten weten omdat ik de eerste keer na 6 weken een miskraam heb gehad, en weet hoe precaire die eerste fase is. Maar dit keer was ik direct weer zo gegrepen en enthousiast dat ik het nieuws maar slecht voor me kan houden..)

groet Mevanne

Terug
Bovenaan