Buiken?!?

Ha, ha, buik?? Ook ik heb al een echte zwangere buik, geen ontkennen meer aan. Misschien ligt het ook wel dat het derde kindje wordt en mijn zw.schap is. Maar iedereen zegt al dat ik een flinke buik heb. Bij mijn eerste had ik deze buik pas met 20 weken of zo. Kortom, weer dik in de zw.schaps broeken, het is niet anders en voor een goed doel.
O, ja ik ben nu net 13 weken.

Hallo dames,

Ook ik heb al een aardig buikje. Was eerst echt van de darmen maar nu toch echt van ons wondertje!!!
Veel mensen zeggen ook tegen mij dat ik helemaal straal ben ook gelukkig niet meer zo misselijk maar lust veel soorten eten niet meer moet echt oppassen dat ik niet te weinig eet.
Maar vooral de vitamientjes die krijg ik wel binnen.

Heb vanmiddag twee zwangerschaps broeken gekocht want kan mijn andere broeken nu niet meer aan zitten te strak en dat lijkt me ook niet goed.

Nou dames geniet er lekker van want ik vind het super om zwanger te zijn.

Ben 13 weken zwanger.

Groetjes dipsy

Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en mijn eigen truien kan ik niet aan want die kruipen omhoog, ik ben zwanger van ons 4de kindje en vorig jaar van de laatste bevallen, de rek zit er erg goed in. Afgelopen week vroeg iemand of ik 20 weken zwanger was, maar het is ook echt niet normaal deze keer, krijg ook een hoop reacties uit de omgeving.

Mijn vriend en ik zien al wel dat mijn buik groeit, maar door de dikke truien met dit weer kunnen anderen het nog niet zien. Ik ben heel dun en had eerst helemaal geen buik, helemaal plat, dus een verschil zie je snel! Maar ik denk dat als ik bv zou gaan zwemmen ofzo zou niemand het zien omdat het maar zo weinig is nog. Ik vind het in elk geval wel mooi, heb eerder erg mn best gedaan om wat aan te komen.

Ik voel me ondertussen wel de uitzondering zo zonder buikje met 13 weken ;) Zegt niks over de groei gelukkig, van de week echo gehad en zag er allemaal prachtig uit! Zijn er nog meer meiden aan wie nog niks te zien is? Mijn collega's zullen wel verrast zijn als ik het vertel komende week hihi.

Ik ben nu 14w1d zwanger en je ziet nog net zoveel als in het begin. Al snel groeide mijn buik inderdaad door de darmen. Maar daar is het dan ook bij gebleven.
Ik zou zo graag een echte buik krijgen, zodat mensen het gaan zien!!
Maar ja, dat komt nu vast snel genoeg.

Terug
Bovenaan