A Anoniem Guest aug 8, 2007 #10 hey Isabel ik heb je een tijd geleden een foto gemaild van mezelf met 32 weken, zou je die hier willen posten?
hey Isabel ik heb je een tijd geleden een foto gemaild van mezelf met 32 weken, zou je die hier willen posten?
A Anoniem Guest aug 8, 2007 #12 nou idd een mooie buik en dat met zwarte kleding aan... zwart kleedt af toch?
A Anoniem Guest aug 9, 2007 #13 quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 23:10:29&apos); nou idd een mooie buik en dat met zwarte kleding aan... zwart kleedt af toch? ja dat zeggen ze maar helpt niet meer bij mij haha ik zal je foto eens opzoeken mommy75
quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 23:10:29&apos); nou idd een mooie buik en dat met zwarte kleding aan... zwart kleedt af toch? ja dat zeggen ze maar helpt niet meer bij mij haha ik zal je foto eens opzoeken mommy75
A Anoniem Guest aug 9, 2007 #15 hartelijk bedankt! Moet je zien wat een verschil tussen onze buiken..... Op de achtergrond zien jullie trouwens de resultaten van de hobby van mijn zoontje, behang af trekken..........haha
hartelijk bedankt! Moet je zien wat een verschil tussen onze buiken..... Op de achtergrond zien jullie trouwens de resultaten van de hobby van mijn zoontje, behang af trekken..........haha
A Anoniem Guest aug 9, 2007 #16 Hier ben ik 34 weken zwanger! (11 kilo aangekomen) Ben nu 35 weken zwanger! Liefs An