Buikfotos!

Kan iemand mij helpen of vertellen hoe ik mijn foto geplaatst krijg?Ik doe het dus met kopieren en dan hier plakken maar ik begrijp dat jullie hem niet zien?
Ik probeer het nog 1x hieronder.

En nu?Ik heb hem wel in beeld.

nee helaas, ik zie weer niks :-( Ponyville is goed in het plaatsten van foto's, die kan het je hopelijk wel uitleggen hoe het nu werkt.

je foto MOET perse eindigen op .jpg anders werkt het niet ik wil wel helpen (isabel81@xs4all.nl)

hoi,

Je moet ook je foto op internet hebben staan, want als je de url kopieerd van de computer thuis dan zie je de foto niet. Omdat het een link is en je ziet die zelf dan vaak wel maar wij niet omdat een buitenstaander geblokeerd is van je computer thuis.Dat is mij toen verteld omdat het bij mij ook steeds fout ging.

Hoop dat het een beetje duidelijk is. En anders is ponyville de pineut om alle foto's erop te zetten..hahaha

Liefs Caressa

haha, ik wil best helpen hoor, wat je OOK kan doen is op de beebiesite neerzetten en dan op de foto gaan staan met je rechtermuis klikken en het adres kopieren, dat werkt prima

bv

http://www.babywurm.beebiesite.nl/
final/fotoalbum/fotos/nl/groot/32847-1671605.jpg

is een goede link alleen dan op plaatje invoegen klikken, bijna iedereen hier heeft een beebiesite dus dat is al snel geregeld dan :)

Je moet wel ingelogd zijn op je beebiesite anders mag je niet je rechtermuisklik gebruiken :p

Ik heb hyves wie weet lukt het zo!Net gauw even een foto gemaakt van nu maar een beetje onduidelijk door de spiegel.

Hebben jullie hem nu???

Ik hoop het zo!

O ja even mijn buik foto's, hoop dat het goed gaat....hahaha

\

Liefs Cares

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze zijn wel erg mega geworden...hahaha

Terug
Bovenaan