buikje?

hoi meiden!
ik heb even een vraagje,
Hoe gaat het met jullie buikje (en de rest;))
zie je al wat opbollen, kan je het nog geheim houden?
mijn buikje is al flink aan het opbollen, vooral s'avonds, het gaat veel sneller dan de 1e x....logisch want die buikspieren hangen nog steeds aan de zijkant!
hahahahahaha.
liefs lot.

Ik ben nu 13 weken en krijg ook al een buikje.....ook al 2 kilo aangekomen, daar moet ik even aan wennen. Volgens mij is dat nl al erg veel...weet iemand dat misschien???? Liefs

hoi hoi..

mijn buik begint wel wat te groeien.. mja ik ben al wat gezet.. dus je moet me kennen om het te zien..

aangekomen ben ik nog niet.. ben tot nu toe alleen nog maar afgevallen..maar dat geeft nie.. kan het wel hebben..

verder weet ik niet wat gewoon is.. dit is mijn eerste zwangerschap..

liefs

Ik ben een kilo aangekomen. Ik heb ook de hele dag honger in tegenstelling tot diverse moeders die moeten overgeven. Bij mij zie je met bepaalde kleding wel een buikje. Mijn gewone broeken kan ik nu niet meer goed dicht krijgen. Vooral s avonds na het eten is mijn buik groter.

Ik heb ook al echt een buik terwijl ik ben afgevallen.. Nu zien mensen het ook direct "zo je groeit al hard zeg" ben zaterdag 12 weken. Gelukkig heb ik het iedereen eerder verteld.

Ik heb ook al een buikje, ben best stevig van mezelf, maar voor mij is het de 4e keer dat het wordt opgerekt. Bij de 1e had ik met 9 weken al zwangerschapskleding nodig! Afgelopen week is het me al 2x gevraagd.. Heb het ontkend, omdat de kids nog niets weten, beetje lullig anders...

Maar die boezem.. daar wordt ik knettergek van... ben alweer een ruime cup gegroeid, hoop dat het stopt. Na de bevalling ga ik heel snel voor een borstverkleining!!

Liefs Ro
10w+6d

Terug
Bovenaan