buikje?

Ik ben nu bijna 11 weken en ik kan er bijna niet meer onderuit komen. Het is de 'tweede' zwangerschap en het gaat echt veel sneller als de eerste keer. Thuis draag ik ook al zwangerschapsbroeken en naar het werk is het nog een weekje lang leve de leggings die meerekken...
Niemand heeft het durven vragen, maar ik verdenk vaak mensen die naar mijn buikje kijken. Ik ben een paar maanden geleden 15 kilo afgevallen, en ik denk dat mensen het nu niet durven vragen...wellicht denken ze dat ik weer aan het aankomen ben en niet op gewicht blijf. Is natuurlijk ook zo, maar nu met een goede reden,hihi.

He meiden,

Ik ben 15 w+2d en heb ook echt al een bolletje, valt echt op, mensen gaan nu weer vragen of ik al verder ben natuurlijk.....maar heb mezelf voorgenomen er niks meer van aan te trekken, deed ik bij mijn eerste wel, maar mensen kunnen je zo onzeker maken. Ik ben zwanger en iedereen mag m'n buik zien, haha!

Die navel komt er zelfs al weer uit, hebben jullie dat ook al? Ze zeggen dat je dat eerder hebt bij een volgende zwangerschap dus ja, oh ja, zit 2 kilo bij, dus dat valt mee!
Voelen jullie al wat beweging daarbinnen?
Ik kan dat "gevlinder" al weer heel duidelijk voelen, echt zo leuk!

Succes allemaal!
Rieke

Ik heb nog helemaal geen buikje, maar dat zal wel snel komen denk ik. In de eerste weken leek het te komen, maar dat waren echt opgezette darmen, dat trok weer weg.
Ben nu 3,5 kilo afgevallen, dus ik hoop snel wat aan te komen en een buikje te kunnen showen. In mijn eerste zwangerschap was het pas zichtbaar ruim na de 20 weken, maar bij een tweede schijnt het toch sneller te gaan.

hier alleen een buikje dat de mensen denken, is ze nu aangekomen?
alleen maar goed op het werk weten ze het nog niet, lang leve de wijde mode! haha
morgen de echo en dan mogen ze het maandag weten.
bij de 1e zag je het pas met 4 maanden dat ga ik nu niet redden

Ik ben bijna 10 weken en heb vooral 's avond last van een opgeblazen buik. Vorige week was dat overdag ook en toen heb ik al een zwangerschapsbroek naar mijn werk aangehad. Vreemd genoeg is dat deze week niet nodig geweest... Herkent iemand dit?

Terug
Bovenaan