buikje?

hee Sjaar
ik heb tzelfde als jou
ben al niet echt slank van mn eigen maar volgens mij begint mn buik toch al een betje op te zetten. En dat bij pas 8 wkn!! Daarpm vraag ik me af en toe af of ik niet stiekem al iets verder ben dan dat wij denken..Ik weet niet of ik zwaarder ben geworden. Toen ik laatst eeen keer op de weegschaal ging staan woog ik al meer dan ik dacht dus ik durf nu niet meer, haha. De 27e moet ik toch naar vk dus dan ga ik daar wel op de weegschaal staan he... Zucht..

Groetjes

hoi hoi..

net de foto's van mn buik van een paar weken geleden gekeken.. en vriendlief heeft er vanochtend ook 1 gemaakt.. en t verschil is echt te zien! geweldig! mn oude collega's zeiden ook al dat t eeeecht wel te zien is.. jeeeeeej:D

liefs!

Ik ben nu 11 weken, ik merk dat mijn buikje wat hoger begint dan normaal. Een klein beetje zie je het al wel. Maar denk als mensen mij niet kennen of niet weten dat ik zwanger ben, dat ze denken dat ik wat te veel gesnoept heb.. En na het avond eten kan die broek echt niet dicht blijven! Ben nu 3 kilo afgevallen. Ik ben niet misselijk en eet bijna de hele dag door iets. (zodra die maag leeg is wordt ik dus wel misselijk) Maar ik let wel op wat ik eet, zit niet de hele dag marsen naar binnen te werken hoor :) Probeer wel verantwoord te snacken.

Ik ben niet misselijk geweest maar heb me in tegenstelling een bult gegeten aan chips en zo... Ik ben 3 kilo aangekomen. Ik ben vandaag 13wk en 4dgn en je ziet het nu al. Lang gehad als iemand zei dat je mn buikje al zag, dat eht gewoon mijn al jaren aanwezige 'spekrol' was, rond het maag gedeelte. Maar die is er niet meer: mijn buik begint nu al heel hoog. Het gevoel alsof mn darmen tegen mn longen drukken. En ik voel mn baarmoeder een beetje boven mn schaambeen uitkomen met een bolling als resultaat. Al jaren 2 buiken gehad door de zswambandjes, maar het is nu zo goed als één geheel. Volgens iedereen om me heen is dit duidelijk een zwanger buik. Ik doe me neit meer de moeite om m te verbergen hoor! Ik steek m nog liever ver naar voren! :)

Terug
Bovenaan