buikpijn!!!!

he hallo allemaal
heb al een paar dagen last van een opgeblazen gevoel in mijn buik en af en toe het gevoel van wat je hebt als ongi wordt, het opgeblazen gevoel heeft wel de overhand.
aanstaande zondag moet ik weer ongesteld worden.

zou dit kunnen betekenen dat...........................

ervaringen?????????/

groetjes diana

hoi,
ik zit met zelfde dilemma,had afgelopen donderdag weer ongesteld  moeten worden en heb ook steeds gevoel van ongi . we hebben afgelopen vrijdag een test gedaan,waarschijnlijk zit er vaag streepje,mijn man zag wel iets maar ik zelf niet.
als ik einde van de week nog niet ongi ben geworden dan doe ik weer test.
ene kant heb je hoop van ben ik zwanger,maar je wilt je niet te veel verheugen. heb nl 7 jan'08 miskraam gehad. erg onzeker allemaal.
ik begrijp je gevoelens.
sterkte met alles.
groetjes jose.

ik weet wat je bedoeld ik heb 18 december een miskraam gehad.
het zou super zijn als weer zwabger bent maar kan me voorstellen dat je het ook beangstigend vindt.
ik moe zelf aanstaande zondag ongi worden, heb vandaag een test gedaan en negatief je kunt nu ook nog niet testen toch?
ik werdt helemaal gek van mijzelf ik wacht nu gewoon{rustig af en als ik het zondag nog neit ben ga ik nog een test doen, we zullen zien.
heb nogb steeds last van een opgezet buik gevoel en de pukkeltjes rijzen de pan uit ik hebook wat meer witte afscheiding elke x, dit kunnen tekens zijn toch?

houdt je me op de hoogte jose?

groetjes diana

Hoi hoi meiden,

Ik dacht het vorige week ook maar werd gewoon ongesteld helaas. De symptomen zijn gewoon bijna hetzelfde in het begin. Maar ik voelde me niet zwanger ofzo..ik wilde het gewoon te graag en ging de ongesteldheidskwaaltjes aanzien voor zwangerschapstekenen terwijl ik van binnen het echt wel weet wanneer ik zwanger ben of niet. Maar ja je gaat nu overal op letten en maakt jezelf in de war, althans ik wel. Weet niet hoe dat bij jullie zit.

succes er mee en natuurlijk hoop ik dat jullie gauw zwanger zullen zijn.

groetjes Petra

dat zit ik mij zelf ook nog wel eens af te vragen, maar ik heb het nu zo anders als de andere keren.het kan natuurlijk ook zijn dta ik het te graag wil maar ik [PROBEER} wacht tot zondag of maandag als ik zondag nog neit ongi ben tets ik dan en mischien ook wel maandag, we hebben best een duk weekend voor de boeg dus maar ff afwachten.

xxx diana

Hoi Diana,

Ik ben benieuwd of je je ongi gaat krijgen of niet. Ik ga zelf het weekend weg (alle remmen los hahaha) dus ik lees het volgende week vast wel. Ik hoop dat je zwanger bent...zo niet gaan we samen weer een rondje verder he. Hou je haaks en maak je niet gek meid. Ik duim voor je. Groetjes.

Petra

hey petra een fijn weekend en klus ze hahaha.
ik heb nu het gevoel of ik leeg loop mar dat is allemaal witte afscheiding, elke x denk ik ja hoor ongi en dan is het dat gelukkig nog 3 daagjes wachten n dan testen.

groetjes diana

hey petra, leuk weekend gehad?
i durf het bijna niet te geloven ik ben niet ongi geworden gisteren heb vanmorgen een test gedaan en een heel vaag streepje, morgen geen tijd om te halen hele dag werken maar woensdag weer een test halen en dan weer kijken aan de ene kant ben ik al zo blij!!!!!!!!!!!

xxx diana

Terug
Bovenaan