buikpijn!!!!

hey jose met mij gaat het goed , vanmorgen zodra ik wakker werd weer een test gedaan hahaha, en de streep was dit x duidelijker. ik na boven gerend mijn vriend heeft deze week middag dienst dus, lag nog heerlijk te slapen op bed gesprongen en heb hem verteld dat het nu nog een duidleijker streep was te zien, helemaal blij was hij in 1 x wakker.
ik ga maandag even bellen met de verloskundige en de gynacoloog denk ik.

ik woon in smilde{ provincie drenthe}

maar hoe is het verder met ouw heb je nog buikpijn|?

xxx diana

hoi diana,
wat goed nieuws,gefeliciteerd zeg.
blijft apart gevoel he om zo'n test te doen.
dus maandag ga je vk en gyn bellen? spannend.
ik heb al wat kwaaltjes,misselijk de hele dag,erg moe,en af en toe raar gevoel(ongi)
in de onderbuik,maar dat zal er wel bij horen.
hé,geniet ervan met zijn tweetjes,dat doen wij ook!
x josé.

hallo allemaal ik heb vandaag gebeld met zowel de verloskundige als de echoscopie.
22 april voor een vitaliteit echo en 23 april na de verloskundige.
ik vindt het best spannend allemaal hoor, ik zou blij zijn als de echo achter de rug is en wanneer we een kloppend hartje hebben gezien.

dit was even weer een up date van mij

xxx diana

hoi meiden,
heb net afspraak voor termijnecho gemaakt,7 april mogen we komen. dan zijn we bijna 8 week zwanger,spannend hoor.
ik moet vanavond nog late dienst draaien en dan lekker drie daagjes vrij,kan ik weer uitrusten,hiiiiiii
iedereen fijn weekend.
veel liefs josé. xxxx

hoi meiden,
ff een update......
vanochtend echo gehad en het zag er goed uit. er was zelfs een hartactiviteit te zien en we zagen het kindje zitten,was eerst goed verstopt...het houdt nu al van verstoppertje spelen,hihihi. ik ben nu 7 wk+1 dag.
18 april krijgen we weer een echo,en dan is het nog beter te zien.
fijn dat het zo goed in de gaten wordt gehouden.
hoe gaat het met je diana en de anderen meiden? ben erg benieuwd.
het is zo rustig op de topic.
groetjes van jose.
doeiiiiiiiiiiii

Terug
Bovenaan