buikpijn!!!!

hoi allemaal

Vorig jaar een miskraam gehad na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Nu 5 weken zwanger en zo'n buikpijn
Morgen de dokter maar even bellen
Hoop enorm dat alles oke is

hoi diana,
hier ff een opdate..heb toch die woensdag weer een test gedaan en nu was het streepje
ergggg duidelijk....dus ik ben zwanger,nu donderdag 6 wk. we zijn blij maar ook erg gespannen van gaat het deze keer goed. ik bel deze week vk en misschien mogen we eerder een echo,daar had ze het toen wel over.
hoe is het met jou? heb je ook weer een test gedaan? ben erg benieuwd.
hou je mij op de hooogte?
veel liefs van jose.

hey jose, helemaal super joh van harte gefeliciteerd.
ik heb vanmorgen 2x getest en had een vaagstreepje{ maar ja ze zeggen sreepje is streepje}  terwijl ik gisteren ook had getest en toen geen streepje, ik ga woensdag voor alle zekerheid nog een test doen.
ik ben aan de ene kant zo blij maar aan de andere kant vindt ik het ook erg spannend, ik hoop zo dat het deze x wel helemaal goed gaat.

de gynacoloog heeft ook tegen mij gezegd dat ik met 7 a 8 weken mag komen voor een vroegtijdige echo.

we houden elkaar op de hoogte ok?

we hopen mar dat het voor ons allebei helemaal goed mag gaan.

xxx diana

hé diana,
gefeliciteerd!!! streep is streep hoor
En dat het spannend is... kan ik me levendig voorstellen. Die eerste weken zijn altijd wel wat spannend en onzeker (lang leve de hormonen) maar zeker na een mk die er wel inhakt....
Probeer er van te genieten en ben benieuwd wanneer je bij de VK/gyn terecht kan.

groetjes,
Marije

@José, ook gefeliciteerd he!!!!

Heee Diana,

Wat een leuk nieuws! Dus toch he....je had het goed aangevoeld meid. Ik ben erg blij voor je. Hou je ons op de hoogte over het verdere verloop?

Ben ik een lang weekend weg en kijk eens wat er gebeurt hahaha...

groetjes en liefs van mij

Petra

ik ga morgen nog een test doen voor een duidelijker streep, en dan zachtjes aan toch maar een beetje gaan genieten, maar na een kloppend hartje te hebben gezien en gehoord zal ik toch wel een stuk rustiger zijn. de vorige x hebben we helemaal geen kloppend hartje zien.
maar elke x waneer ik wat voel naar de toilet omdat ik bang ben dat er toch bloed bij zit, nmet als de vorige x, ik moet het toch een beetje loslaten, en stukje bij beetje langzaam gaan genieten.
De vragen gaan door mijn hoofd wanneer vertellen we het onze ouders en familie nu, etc

ik doe morgen nog een testje en houd jullie op de hoogte.

@en jose gewoon bellen naar je verloskundige of gynacoloog en vragen om een vervroegde echo.

knuffel en xxx diana

hoi diana,
heb net de verloskundige gebeld,mag 8 april komen voor gesprek,bel ook zo snel mogelijk voor echo...spannend allemaaal.
wwe hebben het mijn ouders en schoonouders wel verteld, maar verder niet,dat doen we pas naar de echo.
hoe is het met jou? waar woon je? ik in sappemeer (prov. groningen)
hou me op de hoogte.
veel liefs josé.

Terug
Bovenaan