buikslapen en iedere ochtend nat

Onze zoon van anderhalf slaapt op zijn buik en is bijna iedere ochtend nat.. met een grotere maat luier is hij even droof, maar al gauw lekt hij er weer doorheen.
Hij drinkt veel, ook overdag.. Wij gebruiken altijd pampers.. iemand ervaring met andere luiers?
 
Ik heb altijd kruidvat luiers gehad voor mijn dochter! Altijd als ik pampers had was ze nat en nadat ik ben geswitched nooit geen problemen meer gehad...

Succes!
 
Wij gebruiken ook pampers (baby dry) en meestal verschonen wij onze dochter (1,5 jaar)nog een keertje voordat wij naar bed gaan, omdat ze ontzettend veel plast 's nachts.

Gelukkig valt ze altijd heel snel weer in slaap na die verschoning.
 
We hebben geprobeerd te verschonen als wij naar bed gaan.. maar dat is geen succes.. meneer slaapt op zijn buik en draait meteen weer terug als ik hem op zijn rug leg om te verschonen..
nu probeer ik kruitvat en dat is al twee nachten goed ge gaan! Vannacht zelfs een nacht van bijna 14 uur (Lucky papa en mama! ☺) en toch droog. Dus hoop dat dit goed blijft gaan.. durf nog niet helemaal over op kruidvat.. Want als baby had hij hele gevoelige billen..
 
Ik zweer bij kruidvat luiers. Juist van pampers kregen ze hier problemen met hun huidje. Bij de oudste ging iedere keer zijn zakje kapot. Zo zielig. De tweede had erg last van luieruitslag op de pampers.
 
Grappig dat dat zo wisselden per kind.. ik heb toen hij nog een kleine baby was een paar dagen kruitvat geprobeerd ipv pampers en toen lagen zijn billen helemaal open.. ook van andere doekjes dan zwitsal, meteen uitslag.. maar nu hij ander half is durft ik meer te proberen..
 
Terug
Bovenaan