buikslapen en iedere ochtend nat

Wij gebruiken overdag pampers premium protection en 's nachts pampers baby dry. Precies om de reden dat ze elke ochtend nat wakker werd. Met baby dry is ze droog! 
 
Wasbare luiers hier, ook een buikslaper en zelden doorgelekt. We hebben voor snachts een complete stoffen luier en dan eroverheen een overbroekje (we hebben popolini, totsbots, wisselende merken maar de simpelste werken het beste ervaren wij). Wie weet is het het proberen waard voor jullie. 
 
Laatst ook een topic geopend hierover! Nooit meer pampers hier. De luierbroekjes van Jumbo!! Van 19 uur tm 10 uur dus 15 uur gegarandeerd droog ?. Maandverband en andere zooi niet proberen! Komt schimmel van vooral in de zomer echt niet doen hoor. Wellicht een klein maatje groter helpt ook.
 
Kruidvat komt er bij mij niet in. Die gaan linea recta de grijze bak ik. Als mijn kinderen die aan hebben al na 1 uur behoorlijke luieruitslag. Ik gebruik altijd Active Fit of Premium Protection van  Pampers. 
 
Hier ook 2 kids tot nu toe die beiden op hun buik slapen. 
Pampers Baby Dry en het liefst een maatje groter. Van 19.30-7.30 en inderdaad droge billetjes als je de luier uitrekt. 
Ik doe het zelf niet omgekeerd. Maar zal dat ook eens proberen. Ben benieuwd. 
 
Wij hadden precies hetzelfde bij onze dochter.
Heb nu Etos luiers en trek m voor de nacht altijd goed omhoog voor. Ze is 13 kilo en heb maat 5+, lekt ze echt niet meer mee gelukkig.

Gister had ze toevallig een Pampers aan overdag en ineens zag ik dat dr broekje nat was. Heb ik met Etos en Kruidvat dus nooit.
 
Terug
Bovenaan