buikslapen en iedere ochtend nat

Onze zoon heeft precies het zelfde gehad. Altijd op zijn buik geslapen en inderdaad vaak ongelukjes gehad. Sinds we over zijn gegaan van Baby Dry naar Activ Fit nergens meer last van! Ook de pasvorm van de luier lijkt hem super te bevallen overdags omdat het hierbij geen 'zak' meer wordt maar er een soort banen in zitten die zorgen dat het beter bij elkaar blijft. Succes!
 
<p style="text-align: left;">Hier ook altijd kruidvat luiers gehad en nooit problemen. Meerdere keren pampers gebruikt en dat ging steeds mis. Zoontje dronk ook ontzettend veel. Evt. Luier achterstevoren omdoen.</p>
 
Hier ook een buikslaper al vanaf 5 dagen oud. Nu 14 wk en nog steeds iedere ochtend nat. We zijn ten einde raad helaas alles ook al geprobeerd van andere luiers naar grotere maat maandverband er tussen noem maar op. Heeft er misschien iemand nog een andere tip die zou werken 
 
Angela, het kan soms helpen om de luier achterstevoren aan te doen in combinatie met een maat groter. Dan zit het wat hoger. De Kruidvat luiers hebben ook een elastiekje op de achterkant, daarom sluiten ze beter aan dan Pampers vind ik, die kunnen wat open staan.
 
Goedemorgen,
Ons zoontje van 8 maanden is ook een buikslaper en had regelmatig een natte romper en slaapzak.
Zoals al aangegeven deed ik de luiers weleens achterstevoren aan, maar een luierbroekje werkt ook goed. De rand aan de voorkant zit hoger, waardoor het minder snel lekt.
Ik heb ook een wasbaar overbroekje gekocht van mother-ease. Dit is normaal gesproken voor over wasbare luiers.
Het werkt in principe wel, alleen m'n vriend vindt het een onding om 's nachts in het halfdonker aan en uit te doen met verschonen ?
Succes! Het is ontzettend irritant dat je iedere ochtend (of 's nachts al) alles moet verschonen, omdat ze nat zijn.  
PS: Ik gebruik gewoon pampers premium protect of luiersbroekjes van pampers baby-dry
 
Je kan ook heel dom gezegd de luier andersom doen. Wij doen dat op het werk bij volwassenen (gehandicapten) die op hun buik slapen en dit werkt altijd! Dus de plakkers aan de achterkant. 
 
Terug
Bovenaan