Buisjes

Hoi Bianca,

Nou iris is geholpen heb het idee dat ik nu al verschil merk.
Ik vond het verschrikkelijk de narcose en vooral toen ik er weer bij mocht,Iris lag nog onder narcose al te huilen en heeft een uur lang gehuild en gekrijst tot ze zo moe was en snikkend in slaap gevallen is op mijn schoot.
Ook scrok ik van het bloed ik had zo een schort aan en zelfs mijn trui eronder hing onder het bloed.
Nu gaat alles goed met haar gelukkig.
Mijn hart is die dag gebroken je kind zo zien is niet leuk.
Ik ben alleen maar meer vander gaan houden als dat nog kon dan!!hihi.

Groetjes Cindy

Hoi Cindy,

Wat vervelend dat het niet is gegaan zoals je had verwacht. Thijn verloor niet zo heel veel bloed en het huilen herken ik ook niet. Echt super vervelend!

Met Thijn moeten wij ook weer terug. Hij heeft van vorige week vrijdag tot afgelopen woensdag weer in het ziekenhuis gelegen. Hij was heel erg ziek. Weer zijn oren amandelen en longen. We moeten vrijdag weer naar de KNO arts en hij wordt weer geopereerd. Ze gaan zijn holtes schoonmaken en opnieuw buisjes zetten (ze waren eruit gegaan). Ook halen ze de amandelen eruit. Wij hopen ook meteen de keelamandelen maar daar is nog geen zekerheid over.

Echt balen maar ja.. Zo doorgaan is ook geen optie.

Ik hoop dat het bij jullie goed blijft gaan. Het verschil na de operatie is idd heel groot. Hadden wij bij Thijn ook! Hij luisterde weer!! Wat een verademing zeg.. Ook voor hem zelf. Hij was meteen een veel meer tevreden mannetje!

Groetjes en prettig weekeind!

Bianca

Hoi Bianca,

Is thijn alweer geholpen of niet?
Zonde het mannetje, hopen dat het deze keer goed gaat.
Gelukkig beseffen ze het zelf nog niet maar als moeder lijkt het allemaal dubbel erg vind ik,het liefste zou je in hun plaats ziek willen zijn maar dat kan helaas niet.
Iris is 2 weken niet verkouden geweest, nog geen snotje,maar ze is nu weer verkouden.
Ik merk wel dat ze minder heftig verkouden is dan ervoor.
Zolang zij naar het kinderdagverblijf gaat zal ze dit toch hebben maar gelukkig niet meer zo heftig.
En der zijn 4 kiezen tegelijk doorgekomen dus ja wat wil je.
Ze gaat ook veel meer en duidelijk (praten).
Hou me op de hoogte hoe het afgelopen is!

groetjes cindy

Hoi Cindy,

Thijn is gisteren geopereerd.
Ze hebben opnieuw een buisje geplaatst, zijn keel en neusamandelen geknipt en zijn tongriempje geknipt.

Dit hebben ze moeten doen omdat Thijn nog steeds heel ziek werd. Heeft ook 3 weken geleden weer in het ziekenhuis gelegen.

Het is allemaal goed gegaan. Ze hebben dit allemaal wel op de OK moeten doen omdat het allemaal wel veel is om zo met een roesje te doen. Het gaat nu wel beter.

Hij heeft veel keelpijn maar dat hoort erbij.

We wachten wel af hoe het nu verder gaat.

Thijn werd ook weer verkouden na de operatie van de buisjes. Net wat je schreef.. op een kinderdagverblijf krijgen ze veel virusjes mee..

ALs het maar niet zo erg is als eerst. Merk je wat met haar gehoor ofo nog niet??

Groetjes Bianca

Jeetje, wat een gedoe met Thijn zeg. Julia heeft in dezelfde periode buisjes gekregen en de neusamandelen zijn er uit. Zij is er lekker van opgeknapt, in die zin, dat ze vanaf dat moment 's nachts niet meer huilde en ons nodig had. Ze is nog wel geregeld verkouden, maar haar neus blijft lekker open. Ze hoest wel al een hele tijd en de huisarts (ben al twee keer geweest, in 10 weken....) kan daar niks aan doen. Haar buisjes zitten nog wél goed op de plaats.
Maar je hebt wel een hele zorg om Thijn zeker. Ik hoop dat hij snel lekker opknapt. Gelukkig komt het voorjaar er aan. Schijnt ook te helpen...

Gr Roos

Terug
Bovenaan