BV eet en slaapritme 5 maanden?

Lastig soms he die nachtvoedingen....
Ik ken er ook alles van! Het enige voordeel is, dat hij drinkt en weer gelijk gaat slapen!

Maarja... ik geef dus ook nog volledige bv!
Heerlijk! Ik geef op verzoek, maar pas het wel es een beetje aan naar mijn eigen verzoek hoor! Als ik eerder wil geven dan pak ik hem eerder.
Overdag komt Léan om de 4,5 uur ongeveer, en savonds wil hij altijd een x extra! Nou dat mag hoor!
sNachts is erg wisselend nog, de ene x is het 2 x een andere x maar 1 en dr zitten ook uitschieters van 3x bij (maar dan ben ik in slaap gevallen tijdens het voeden)
sNachts niet te gezellig maken, zo weinig mogelijk licht, geen luier verschonen als het niet nodig is, niet praten en knuffelen. En ik laat hem zelf iets langer mopperen!

tkomt vanzelf zegggen ze..... maar als het hier in de vakantie nog niet over is, gaan we proberen om hem snachts gewoon maar een slokje water te geven ipv bv, hopend dat hij dat niet lekker vind en weer gaat slapen( was tip van cb)

succes!

Ik voed Nora meestal voordat ze gaat slapen. Dan valt ze (half) in slaap aan de borst. Tijdens de nacht is het alleen eten en dan hup weer in bed. Eergisteren was een ramp. Ze at om 22.30 uur, 00.30, 02.30, 04.30 en om 07.30 uur. Helemaal kapot natuurlijk. Gisteren ging het weer beter. We proberen nu weer meer voeding aan te bieden overdag, dus ik kolf me te pletter. De ene keer wil ze een heel flesje, de andere keer laat ze het staan. Zo zonde. Ach, nog een maandje en dan krijgt ze fruit erbij. Kijken hoe dat gaat. De papfles hebben we afgeschaft. Was geen succes en kostte veel moeite om het bij elkaar te kolven. Ben er wel trots op dat ze nog volledig BV krijgt. Ik wil ook doorgaan tot ze een jaar is.

grz miepke

hoi,

hier geen ritme! ik voed op verzoek soms 5 keer soms 13 keer per 24 uur, maar meestal 8 keer. s'nachts dus ook nog.... hij heeft maar 6 keer in totaal doorgeslapen.
ik leg hem om 19 uur op bed en gaat nu zonder mokken slapen tot 6 uur s'morgen, komt wel 2/3 keer voor wat drinken, maar dat is luier-voeden-slapen... soms is hij tussen de nacht voeding nog wel vaker wakker geworden maar dan krijgt hij een speen en draai ik hem op zijn andere zij. Overdag slaapt hij ongeveer 2,5 uur helaas..

Wel raar vind ik dat hij s'morgen steeds vaker 5/6 uur tussen de voedingen komt. Hij krijgt ook al bijvoeding potje fruit s'morgens rond 7 uur en half potje groente rond 5 uur. ik zorg er wel voor dat er tussen de fruit en voeden 1 uur tussen zit. na groente krijgt hij bv.

ik hoop dat je het nog snapt, hij slaapt nu op mijn arm (wilde niet meer in bed maar was nog moe) dus geen hoofdletters

grt suuz mv joshua 8-2-07

Jeetje Suuz, 13 keer op 24 uur. Nora heeft 1 keer 12 keer gegeten per 24 uur en ik was toen kapot. Ze eet nu ook wel vaak, maar als het vaak is, dan is het ook vaak maar even (rond 6, 7 en 8  uur steeds  5 minuten). Ach, het blijft puzzelen.

Hoi, hier zit er een goed ritme in.
's morgens tussen 7.00 en 8.00 wordt ze wakker (of maak ik haar wakker) dan de volgende x tussen 11.30 - 12.00. Vervolgens om +/- 15.15 uur.
Tussen door slaapt ze iedere keer als een roos!
Rond 18.30 - 19.00 uur meldt ze zich zelf. Dan leg ik haar nog wel in bed, maar dat is meestal maar voor 1 uurtje, want dan heeft ze het wel voort gezien! Ik probeer de laatste voeding dat zo lang mogelijk te rekken, maar meestal houd ik het om 21.15 uur gezien en ligt ze dan rond 22.00 uur in bed en slaapt dan door tot de volgende morgen.
We hebben denk ik een echte slaapkop......... :D

Terug
Bovenaan