<p>Mijn menstruatie is nog niet weer op gang gekomen. Ik voed mijn dochter nog (maar) 3 keer op een dag. Op mijn werk kolf ik 1 keer. </p><p>Ik heb een kinderwens en wil graag voor een tweede gaan. Ik geef er echter liever niet de borstvoeding voor op. Ik wil graag het jaar halen. </p><p>Zijn er mensen met tips hoe toch een cyclus op te wekken? Ik heb op dit moment in elk geval geen merkbare cyclus. </p><p>Ik merk dat ik wel behoefte heb aan het weten of ik alweer vruchtbaar ben. We gebruiken nu geen anticonceptie. Ik heb nog nooit met een ovulatietest gewerkt. Is dat een goede methode om te kijken of er inmiddels wel wat gaande is?</p><p>Ik hou nu bij wanneer we seks hebben gehad en test nu ook maandelijks omdat je niet per se ongesteld hoeft te zijn geweest voordat je zwanger kunt raken</p><p>Iemand ervaring met deze situatie en tips, anekdotes of gewoon bemoedigende woorden?</p><p>Ik merk dat ik niet goed weet welke vragen te stellen maar ben er veel mee bezig maar heb niemand in een vergelijkbare situatie in mijn omgeving... Lastig dus. </p>