BV en nog geen menstruatie (ruim 8 maand)

Hey,
Bij mijn oudste dochtertje ben ik na 13 maanden terug zwanger geworden zonder tussendoor te menstrueren. Ik begon toen ook erg nerveus te worden, maar opeens voelde ik mijn eisprong (even bevestigd met ovulatietestje) en meteen raak! Ik ben mijn dochtertje blijven voeden tijdens de zwangerschap, maar heb wel moeten bijvoeden met kunstvoeding. Eenmaal haar zusje dan werd geboren, heb ik een tijdje getandemd. Als je nog vragen hebt, geef dan zeker een seintje!

Hey Gebruiker10168935
Dankjewel voor je reactie... Ik ben heel benieuwd.. Ik hoop dat het bij mij na 13 maanden dan ook raak is dat zou wel fijn zijn. Heb je de minipil ook geslikt? Ik ben nu een maand gestopt en heb dus al 3 weken last van ovulatie pijn. Maar met de testen komt er niks uit of een knipperende smiley dat het eraan komt maar die heb ik nu dus al 9 dagen dus denk dat er niks komt maar mijn rug doet dus wel heel de tijd zeer en ik heb steken links en rechts... 

@hetmeisje: Ik heb tussendoor geen minipil genomen. Ik werd wel erg ongeduldig en wat bij mij (denk ik) wel heeft geholpen, is eiwitrijker gaan eten met name heel veel noten (voor de eiwitten en de gezonde vetten) en wat vaker kip op de boterham ipv choco-confituur. Dit was een tip die ik had gekregen van een medewerker van LLL (la leche league). Als je heel de tijd steken hebt en last van je rug, maar dat het duidelijk geen ovulatie is, zal dit waarschijnlijk aan iets anders liggen. Ik zou even langs de verloskundige/gynaecoloog gaan. Via een bloedonderzoek kunnen ze eventueel eens nagaan hoe het zit met je hormoonhuishouding.
Groetjes

Gebruiker10168935 dankjewel voor je reactie! En heel erg bedankt voor de tip! Ik heb net kip in huis gehaald dus ik hoop dat dat werkt! Ik snap dat je ongeduldig werddat zou ik ook hebben. 
Ben vandaag naar de ha geweest en die zei dat het hormonaal was en misschien een blaasontsteking dus morgen moet ik mijn urine inleveren.. Maar hij geloofde niet in ovulatie pijn sws... 

Ik laat nog even weten hoe het gesprek morgen ging. Ik heb geen anticonceptie gebruikt in de tussentijd. Ik heb ook geen ovulatietesten gebruikt tot nu toe. 
Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen :)
Hopelijk is het bij ook gewoon ineens raak :).. 

Het meisje, leuk dat jij er ook voor wilt gaan. Ik heb zoals gezegd geen ervaring met de minipil.. Hopelijk komt het snel op gang of is het vlug raak.
Mijn dochter is vandaag precies 9 maanden oud :)

Sylvestertje oh wat fijn dat je het even laat weten! Ben heel benieuwd wat ze zeggen idd! Nou ik kan de minipil dus ook niet aanraden als je hormonen er zo van in de war raken.. Denk dat ik hem de volgende keer ook niet slik. Mijn zoontje is volgende week precies 9 maanden! Wat leuk! Ik hoop voor je dat het snel raak is ook. 

Hier ook niet ongesteld geweest en met 14 maanden weer zwanger geraakt. Dus het kan ook zijn dat je wel oculeert.

Terug
Bovenaan