Bv of fv

hey meiden,

Weten jullie al of je je kleintje(s) borstvoeding of flesvoeding wil gaan geven?

Ik ga voor de flesvoeding. Bij mijn zoon had ik bijna geen voeding. Ik was 8 uur op een dag bezig met voeden en we ,oesten voor en na het voeden wegen. (ook 's nachts) en daarbij ook bij voeden. (met je pink druppeltjes kunstvoeding in het mondje geven) Echt dramatisch was het.
Ik ben toen gaan kolven, maar ook hiermee kwam er haast niets uit.
Na 4 dagen heb ik de kraamhulp gesmeekt om de fles. Je wil niet weten hoe gulzig hij zijn eerste flesje leegdronk.
Dit wil ik dus niet nog eens meemaken.
Vandaar mijn keus voor flesvoeding. En daarmee is hij ook groot geworden. (en hij sliep met 6 weken door).

Liefs, Peet

Hey Peet,

Logisch dat je voor flesvoeding gaat, na het lezen van je verhaal. Ik ga zeker flesvoeding geven, is geen doen overdag maar zeker 's nachts met 2 kleintjes, dan doe ik helemaal geen oog meer dicht....

Liefs Lynn.

Dat snap ik Lynn. Wordt een hele klus in het begin denk ik. Maar het is zo leuk om dit samen met je man te doen. Wij hebben echt genoten van die eerste weken. En het was ook wel gezellig zo 's nachts met zijn drietjes (bij jullie dan met zijn viertjes) in het grote bed.

Ik wil borstvoeding proberen, en als het niet lukt gewoon aan de flesvoeding. Ik wil er geen drama van maken.
Wel heel vervelend dat je moest smeken dat je flesvoeding wou geven. Als het niet lukt dan lukt het niet. En dus logisch dat je nu gelijk aan de flesvoeding gaat.

De kraamhulp had zelf ook al voorgesteld om flesvoeding te gaan geven hoor! Maar zij dacht als je het nou nog een dag probeert....
Maar met de kerstdagen voor de deur wilde ik het niet langer. Anders waren we zoiezo op 1e kerst op de fles over moeten gaan.
Sorry, heb het misschien een beetje verkeerd opgeschreven, had echt een heel lieve kraamhulp.

Ik ga voor de borstvoeding. Maar net wat je zegt: lukt het niet dan lukt het niet en dan wordt het de fles. Ik wil er idd geen drama van maken. Niet voor beeb maar ook niet voor mezelf.

Ik ga weer voor bv, met Evi 10 maanden gedaan (volledig) en ging als één trein. Maar peet ik snap jouw keuze, als het bij mij ook zo dramatisch was gegaan, had ik het zelfde gedaan. Hier teveel voeding, dus geen probleem.

Terug
Bovenaan