Hoi!!
Inderdaad, dit is een onderwerp waar denk ik nooit over uitgepraat wordt..hahaha
Maar ja, Mijn meisje is ondertussen 5 maanden en ik geef KV.
Vroegaahhhh was ik altijd tegen BV (ik zag als kind zijnde de ellende bij mn tante tot bloedens toe)
Maar toe ik zelf kinderen wilde ging ik er toch anders over nadenken, is toch mooi als je het zelf kan doen???
Om een lang verhaal nog langer te maken... Ik wilde dus perse BV geven, nu wist ik al dat het bij mij een groot probleem kon worden.
Ik leg uit, ten 1e heb ik links een ver ingetrokken tepel en rechts afgevlakt, dit hoeft niet zo zeer een probleem te zijn.
Maar op mijn 18e heb ik een ongeluk gehad met mijn brommer en is mijn stuur in mijn linkerborst gekomen, toen werd er al gezegd dat de kans bestaat dat het van binnen zover beschadigd zou zijn dat bv niet mogelijk zou zijn (maar kunnen ze niet zien) is dus een kwestie van proberen.
Ten 2e Ik heb een dysmatuur gekregen, en in principe gingen de borsten goed, maar ze had de kracht niet, kolven ging gek genoeg niet door de tepels.
Doordat ze dysmatuur was heb ik haar elke 2 uur aan moeten leggen en nog bij moeten voeden om aan te sterken.
Ook had ze het KISS-syndroom dus ik liep dag en nacht met haar op.
Na 2 weken zat ik er doorheen en ven toen volledig naar FV overgestapt, het belangrijkste vind ik nog steeds dat zij goed groeit en niet in het ZH beland omdat ik het persee wil doorzetten En eerlijk gezegd, ik had ook niet door gegaan tot sint juttemus.
Groetjes!!!