Ok dames ik snap dat het niet om de kado's gaat, maar toch echt om die aandacht.
ook mijn schoonouders (kado ouders is heel mooigevonden) zijn meer bij hun dochters dan bij ons. Niet omdat ze geen interesse hebben, maar ook door hoe de situatie altijd al was. Mijn moeder komt eend ag in de week zorgen voor de kids, dat was al zo voordat ons kleinste pukje er was end at is zo gebleven. Mijn schoonouders hebben een heel ander leven en eigenlijk hebben we het ze ook nooit gevraagd.
En ik trek natuurlijk ookmeer naar mijn moeder dan naar mijn schoonouders.
Mijn ouders zien mijn kids ook vaker dan die van mijn broer. Niet omdat ze meer van mijn kiddies houdt dan van de andere kleinkinderen, maar door de situatie ( broer woont ver weg), en ook de houding van mijn schoonzus.
Alle stuaties zijn anders. Mijn ouders zijn anders dan de schoonouders, de grootouders van mijn meiden zouden misschien wel vaker willen, maar daar is de situatie ook weer niet naar, al zouden ze wel willen. Ik ben anders dan mijn schoonzussen en de vader van mijn meiden is ook weer heel anders dan de vader van mijn knul.
Geniet van de aandacht die er wel is, maar stop met vergelijken, als snap ik dat dat soms heel erg moeilijk is en dat het soms ook heel erg verdriet doet.
geniet vooral zelf van de kleintjes dat is het allerbelangrijkste, en ik denk altijd maar zo, wie mee wil genieten is van harte welkom, de rest mag wegblijven.
Sterkte dames.
Miep