Cadeau voor as Papa

Ik weet nu al dat ik straks na de bevalling een cadeau van mijn man krijg (ik weet natuurlijk nog niet wat)..

Omdat hij zo uitkijkt naar de komst van zijn kinderen en omdat hij me de laatste tijd zo steunt, omdat ik in zijn hand mag knijpen als ik weeen heb en omdat ik hem de liefste van de wereld vind, wil ik hem ook iets geven. Een herinnering aan de geboorte van zijn kinderen.

De vraag is alleen wat?! Sieraden zijn niet echt iets voor hem, hij draagt meestal alleen zijn trouwring. Hebben jullie tips? Gaan jullie dit ook doen of ben ik de enige?

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes Nathalie

Ik wil mijn man ook erg graag wat geven maar heb geen idee wat.
Ik wil wel graag dat het iets is wat echt voor wat met zwangerschap/ geboorte ofzo te maken heeft en niet "zomaar"een cadeau als bijv een geurtje.

Dus Nathalie, als je het niet erg vind spiek ik me naar wat voor goede ideeën iedereen heeft:)

Hmmm ik zit met hetzelfde, ik weet dat ik ook wat krijg (ik vind ook dat dat hoort!!! ;-) maar weet nog niet of en wat ik dan voor hem koop. Ik weet dat hij heel graag een mooi nieuw horloge wil, maar wel een in een prijscategorie waarvan ik voor nu zoiets heb van: dat komt nog wel. Dus ik zit nog te dubben of ik hem niet iets geef wat niet zo romantisch is, maar waarvan ik wel weet dat hij het graag wil: een Apple harde schijf (onze laptop staat bijna vol) waar hij het laatst over had.

Maar ja, echt betekenisvol is dat natuurlijk niet, hoewel hij dan wel wat te prutsen heeft als hij lekker ook vrij neemt rond de bevalling. Dus ik ben ook nog aan het dubben!

Weer een heerlijk herkenbaar onderwerp... Het lijkt mij ook leuk om iets te kopen, maar wat is nou echt toepasselijk?

Mijn man houdt wel van horloges bijvoorbeeld, dus ik dacht, een horloge met inscriptie, maar of dát het nou is??!! Ik ben er echt niet over uit. Het leek mij leuk om samen een dagje ergens te relaxen in een of ander kuuroord, maar mijn man houdt absoluut niet van gefriemel haha. Dat wordt dus niks...

Ik heb hem er wel heel subtiel op gewezen dat hij voor mij maar iets moois moet kopen ;-) Hij vroeg zich natuurlijk af waar dat goed voor was. Ik heb hem uitgelegd dat ik dat wel verdien na zo'n prestatie. Zijn antwoord: 'Je krijgt van mij het mooiste cadeau dat er bestaat: een zoon!'. Dus...

Ik heb er toevallig ook aan gedacht vandaag.
Maar ook geen idee wat, hij is maandag jarig en dacht misschien alvast een kaartje van zijn ongeboren zoon. Maar straks als ik bevallen ben, ik heb geen flauw idee.
Ik heb ook niet echt het idee dat ik wat ga krijgen, mijn vriend denkt daar echt niet aan hoor!!
Daarbij heeft hij nu nogal wat moeite met mijn hormonen en botst het best wel. Dus kan ook niet echt heel erg positief zijn.

Jullie zullen inmiddels ook wel de schoonmaakdrang te pakken hebben,
Volgens hem, ben ik niet voor niets 100% thuis en doe ik teveel en klaag daarna dat ik het zwaar heb.
Maar meiden zeg nou zelf, jullie willen het toch ook klaar hebben??? en liever 4 weken te vroeg dan 2 toch? Sorry dat ik je topic verpest want je idee is echt super. Misschien juist doordat jullie zo vrolijk klinken, dat het bij mij averechts werkt.

Als ik nog op een idee kom Naat dan hoor je het van me.

liefs nath

ah goed idee om iets te kopen voor de papa in spé.Maar ook ik kan niks orgineels bedenken. Dat van die fotograaf is trouwens we een goeie! Die ga ik even onthouden. Misschien kom ik nog op een leuk idee vannacht als ik weer eens niet kan slapen nadat ik naar de wc ben geweest..
liefs Maartje

@Nathalie1, Het geeft toch niks dat je er even doorheen zit? Die stomme hormonen zorgen voor een hoop onbegrip en nutteloze ruzies.

lk heb ook idiote nesteldrang. Doe veel te veel, waardoor ik veel harde buiken heb. Mijn man begrijpt werkelijk niet waarom ik zoveel doe, maar ik kan niet anders voor mijn gevoel. Eerst blafte ik hem af met 'je doet helemaal niks, blabla', maar ik weet ook wel dat dit niet fair is. Nu hou ik maar gewoon een tijdje mijn mond hihi, het waait wel weer over.

Maar ik kan me voorstellen dat als het even niet zo gezellig is, te verwachten dat hij dan ineens wel met een prachtig origineel cadeau komt aanzetten.
Ach, je weet maar nooit...

Sterkte meid en gewoon klagen hoor als het nodig is!!

Terug
Bovenaan