Hi Mummies,
Ik heb mijn vriend een horloge geven, hij draagt verder geen sieraden en had al meerdere horloges, maar heb t idee dat dat zoiets is waar mannen er niet genoeg van kunnen hebben haha (zoals wij tassen en schoenen?); hij kijkt wel vaak in etalages bij horloges.
Wilde er een inscriptie in laten zetten, maar dat ging helaas niet, omdat de merknaam al groot in de achterkant stond.
Hij was er echt blij mee, vond het horloge gewoon mooi en de gedachte erachter maakte het nog leuker!
Ik ben altijd geneigd iets meer 'symbolisch' te doen (boekje bijv. met vaderdag over kinderen en vaders, of prentenboek om samen met zijn zoon te lezen 'mijn pappa is de liefste' ofzo, maar mijn man is iets te nuchter daarvoor en stiekem meer blij iets waar hij echt iets mee kan. Voor laatste vaderdag een pneumatische boor gegeven haha, hij vond t geweldig!
Dit keer heb ik t gemakkelijker; heb n prachtige foto van hem en onze zoon die ik op (een hele grote) canvas laat zetten (tip www.canvasenco).
Ik hoop overigens wel dat ik gewoon een sieraadje krijg haha (en geen strijkijzer ofzo ;-)
Trouwens, kreeg bij de geboorte van onze eerste een schattig gouden kettinkje met hartje eraan...maar als mijn moeder geen hint gegeven had (die weer van mij afkomstig was) was hij er zelf echt noooooit opgekomen iets te kopen (net zoals het huis versieren bij thuiskomst ....hij: huh, moet dat dan...? mijn moeder: ja dat is wel zo leuk).
Even om aan te geven (nathalie1) dat ik de romantiek ook behoorlijk moet sturen (en ik vind hem regelmatig ook een lompe b... !!!).
Liefs en succes!