Cadeau voor as Papa

He mama in wording, bedankt voor je opbeurende woorden, ik zal proberen tot 20 te tellen ipv tot 10 hahahah.
Kon deze woorden wel even gebruiken.

thanx en liefs

Heey,

Daar had ik nog niet eens aan gedacht!!!!

Ik denk niet dat ik ies ga kopen voor mijn vriend. Ik denk dat de aanblik van zijn zoon in zijn armen onbetaalbaar is en dat hij het nooit zal vergeten.

Misschien dat ik een paar maanden later iets leuks geef.... 1e foto op canvas ofzo....

liefs

Hi Mummies,

Ik heb mijn vriend een horloge geven, hij draagt verder geen sieraden en had al meerdere horloges, maar heb t idee dat dat zoiets is waar mannen er niet genoeg van kunnen hebben haha (zoals wij tassen en schoenen?); hij kijkt wel vaak in etalages bij horloges.
Wilde er een inscriptie in laten zetten, maar dat ging helaas niet, omdat de merknaam al groot in de achterkant stond.
Hij was er echt blij mee, vond het horloge gewoon mooi en de gedachte erachter maakte het nog leuker!
Ik ben altijd geneigd iets meer 'symbolisch' te doen (boekje bijv. met vaderdag over kinderen en vaders, of prentenboek om samen met zijn zoon te lezen 'mijn pappa is de liefste' ofzo, maar mijn man is iets te nuchter daarvoor en stiekem meer blij iets waar hij echt iets mee kan. Voor laatste vaderdag een pneumatische boor gegeven haha, hij vond t geweldig!
Dit keer heb ik t gemakkelijker; heb n prachtige foto van hem en onze zoon die ik op (een hele grote) canvas laat zetten (tip www.canvasenco).
Ik hoop overigens wel dat ik gewoon een sieraadje krijg haha (en geen strijkijzer ofzo ;-)

Trouwens, kreeg bij de geboorte van onze eerste een schattig gouden kettinkje met hartje eraan...maar als mijn moeder geen hint gegeven had (die weer van mij afkomstig was) was hij er zelf echt noooooit opgekomen iets te kopen (net zoals het huis versieren bij thuiskomst ....hij: huh, moet dat dan...? mijn moeder: ja dat is wel zo leuk).
Even om aan te geven (nathalie1) dat ik de romantiek ook behoorlijk moet sturen (en ik vind hem regelmatig ook een lompe b... !!!).

Liefs en succes!

Wat een leuk idee een cadeau voor de a.s. papa kopen.. Ik heb ook alleen geen inspiratie.

Ik denk wel dat ik mijn mannetje na een tijdje lekker mee uit eten neem als verrassing zodat we
alle ervaringen samen kunnen bespreken en even lekker samen kunnen zijn..

Hoe gaat het nu eigenlijk met je Nathalie?

Liefs, Liselotte

@ Nathalie, ik had gisteren ook voor 't eerst dat ik bij mijn vent dacht: ik ben niet de enige die er klaar mee is. Ik merk de laatste dagen aan hem dat hij mijn gezeur en gezucht en gesteun ook zat begint te worden. Gisteren heb ik hem ermee geconfronteerd en hij zei ook: ja, ondanks dat ik enorm veel begrip heb voor wat je allemaal doet en dat het voor jou het zwaarst is, ben ik er ook wel een beetje klaar mee ja. Dit is ook niet de Eline waar ik mee ben getrouwd...

Ondanks dat ik het snap en eerlijk van hem vond, vond ik het ook weer zo ONEERLIJK... ik bedoel, hij kan sporten wanneer hij wil, nog op terras zitten bieren met een vriend van hem... ik draag dit 24/7 bij me, in positieve zin natuurlijk maar soms zou ik mijn buik ook wel een dagje af willen doen.

Ik vind het vanaf deze week ook gewoon weer lichamelijk een tandje zwaarder, ik ben nu 32 weken dus ik moet nog wel even en ik zie daar best tegenop. Ik slaap niet meer lekker en word minimaal 3x wakker en dat doet ook geen wonderen voor hoe ik me overdag voel.

Ik had trouwens nog een vraag: ik heb sinds een paar dagen dat als ik plat ga liggen het gevoel dat alle bloed naar mijn hoofd stroomt. Heel vervelend, daarom slaap ik dus ook niet lekker. Er komt dan zeg maar veel meer druk te staan op mijn longen/hals/keel/hoofd en dat is zo'n irritant gevoel. Eigenlijk alsof ik op zijn kop aan een klimrek hang (maar dan wat minder heftig). Herkennen mensen dit? Komt dat omdat de baby nu echt veel plek in begint te nemen? Ik voel me deze week ook echt voller dan voorheen (maag in de knoop, etc.).

Nou ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

x

Ik heb hem (met vaderdag al) een shirtje gegeven voor onze kleine meid, waar ik op had laten drukken: "Trots op papa!" Dat vond hij erg leuk!! Als het aan hem ligt, wordt dat haar eerste shirtje als ze geboren is :).

Liefs

@Blossom, ik heb er ook last van. Ik denk dat het bij mij komt omdat het kindje nog niet is ingedaald en momenteel heel hoog in mijn buik zit. Hierdoor krijg ik het benauwd als ik op mijn rug lig en heb ik het gevoel dat de bovenste helft van mijn lichaam afgesloten wordt van de rest. Als ik dan op mijn zij ga liggen voel ik me ineens stukken beter.

Verder wens ik jullie sterkte met jullie mannen. Hoewel ik het ergens ook begrijpelijk vind dat ze ons zat beginnen te worden, is het aan de andere kant ook wel erg bot. Juist nu het zwaar begint te worden zouden we wel wat meer steun kunnen gebruiken, is het niet?

Ik moet zeggen dat mijn man wel heel lief voor me is, maar ik merk wel dat hij de charme van de zwangerschap uit het oog verliest. Hij hoeft niet meer aan mijn buik te voelen, dat kent hij nou onderhand wel. Nog een keer mee naar de verloskundige als hij tijd heeft? Waarom?
Dat vind ik jammer en dan vooral voor hem, want straks is het allemaal over en zou hij misschien graag nog een keer aan mijn buik willen voelen...

Terug
Bovenaan