Cadeau voor as Papa

Petra, helemaal leuk idee.
Ik denk dat ik dat ook ga doen.
We zijn er vorig jaar pas komen wonen en we hebben er nog geen hangen, ik had liever gezien dat er Familie .... zou staan, maar dan alleen maar onze voornamen.
Goed verzonnen.

Blossom en Nathalie, geeft helemaal niks om een keer goed te spuien!
Ik moet zeggen dat het nu heel erg goed gaat maar we hebben ook echt een tijd gehad dat de spanning was om te snijden en er gewoon het gevoel was...we begrijpen elkaar niet....
We hebben er alle 2 veel te lang mee doorgelopen, blijkt achteraf, want we hadden het alle 2.
Na dat het mij veel te veel was ben ik in huilen uitgebarste en heb ik echt alles eruit gegooid...
Ik dacht ik zie wel waar het eindigd.
Dat heeft hij ook gedaan en het was wel even slikken op dat moment maar vanaf toen was het gevoel wel weg en waren we weer met zijn2en.
Maar van je hart geen moordkuil, gooi het eruit.
Ik had het ook veel eerder moeten doen, maar schaamde me er teveel voor.
Echt niet nodig dus, laat ze het maar op je hormonen en je zwangerschap gooien.
Er moet gewoon wat gebeuren zo simple is that!

Succes!

@mama-in-wording, ik had ook al gedacht dat het dat wel kon zijn (nog niet ingedaald volgens mij), dus ik hoop dat dat straks weer wat beter gaat en er weer wat meer ruimte komt boven in mijn buik. Vanmorgen naar zw.yoga geweest en ik was niet vooruit te branden... nou ja, volgende keer weer beter!

@sens19, ik heb tot nu toe de allerliefste en zorgzaamste vent gehad die ik me maar kon wensen hoor! Daar heb ik me de eerste 30 weken juist zo over verbaasd, dat hij zoveel kon hebben en een engelengeduld met me had. Maar nu komt hij kennelijk ook op een punt dat hij zoiets heeft van: laat die baby maar lekker komen en alles weer 'normaal' worden. Dat is ook echt niet onbegrijpelijk en hij zegt ook dat het feit dat hij het even een beetje zat is niet in verhouding staat tot wat het van mij vergt. HIj mag het ook even zat zijn. Maar gisteravond kon ik alleen maar huilen, huilen, huilen en dan voeren bij mij de hormonen ook de boventoon.

Nou ja, gaat wel weer over, zolang je het er samen eerlijk over kan hebben, komt het wel goed!

Bedankt voor jullie steun!

he meiden, ik ben zo blij dat ik niet de enige ben. Gewoon even dat depri gevoel zeg maar. Vandaag zit ik alweer een stuk beter in men velletje.
Hij was gister inderdaad wezen sporten en toen kwam die thuis en het eerste wat hij deed was me knuffelen en vertellen hoeveel hij van me hield. En ik maar denken, heb net men gal gespuugd op het forum. haha. Het zal bij hem wel sex tekort zijn ofzo. (probeer het wel te compenseren met voorspel en zo) Op de ene manier blijft hij me woest aantrekkelijk vinden, maar ik voel me absoluut niet sexy, en daarbij wil het soepel bewegen al helemaal niet meer. Sex is net als de 1ste keer stuntelig. Wil gewoon extreem veel genegenheid, dat zullen jullie ook wel hebben.

@Blossom heel herkenbaar, die kleine drukt gewoon al je organen aan de kant, en als je op je rug ligt is je doorbloeding niet optimaal dus vandaar, probeer zoveel mogelijk op je linkerzij te gaan liggen.

@Petra, dat is inderdaad leuk idee, bordje voor bij de voordeur.

@lisselotte, is volgens mij voldoende antwoordt op je vraag of niet?

Ik heb het idee, ik zal een topic openen.

liefs nath

Ahh, Nathalie, dat is wel een heel lieve actie van je man. Dan smelt je toch gewoon weer??

Ach voor hen is het ook allemaal reuze spannend. Ze zien hun 'liefjes' uitdijen wat vast ook niet makkelijk is, krijgen een hoop gezeur over zich heen, moeten zich opmaken voor het aanstaande vaderschap, moeten vooral heel lief zijn en mogen al helemaal hun eigen gevoelens niet teveel bloot geven, want dan komen de hormoontjes weer om de hoek kijken hahaha... Nee, ik zou niet met ze willen ruilen, hoe heftig ik het zwanger zijn soms ook vind..

Ode aan de mannen (uhmm.. dat zeg ik natuurlijk alleen op het forum, anders krijgen ze nog last van hun ego hahaha).

Terug
Bovenaan