Petra, helemaal leuk idee.
Ik denk dat ik dat ook ga doen.
We zijn er vorig jaar pas komen wonen en we hebben er nog geen hangen, ik had liever gezien dat er Familie .... zou staan, maar dan alleen maar onze voornamen.
Goed verzonnen.
Blossom en Nathalie, geeft helemaal niks om een keer goed te spuien!
Ik moet zeggen dat het nu heel erg goed gaat maar we hebben ook echt een tijd gehad dat de spanning was om te snijden en er gewoon het gevoel was...we begrijpen elkaar niet....
We hebben er alle 2 veel te lang mee doorgelopen, blijkt achteraf, want we hadden het alle 2.
Na dat het mij veel te veel was ben ik in huilen uitgebarste en heb ik echt alles eruit gegooid...
Ik dacht ik zie wel waar het eindigd.
Dat heeft hij ook gedaan en het was wel even slikken op dat moment maar vanaf toen was het gevoel wel weg en waren we weer met zijn2en.
Maar van je hart geen moordkuil, gooi het eruit.
Ik had het ook veel eerder moeten doen, maar schaamde me er teveel voor.
Echt niet nodig dus, laat ze het maar op je hormonen en je zwangerschap gooien.
Er moet gewoon wat gebeuren zo simple is that!
Succes!
Ik denk dat ik dat ook ga doen.
We zijn er vorig jaar pas komen wonen en we hebben er nog geen hangen, ik had liever gezien dat er Familie .... zou staan, maar dan alleen maar onze voornamen.
Goed verzonnen.
Blossom en Nathalie, geeft helemaal niks om een keer goed te spuien!
Ik moet zeggen dat het nu heel erg goed gaat maar we hebben ook echt een tijd gehad dat de spanning was om te snijden en er gewoon het gevoel was...we begrijpen elkaar niet....
We hebben er alle 2 veel te lang mee doorgelopen, blijkt achteraf, want we hadden het alle 2.
Na dat het mij veel te veel was ben ik in huilen uitgebarste en heb ik echt alles eruit gegooid...
Ik dacht ik zie wel waar het eindigd.
Dat heeft hij ook gedaan en het was wel even slikken op dat moment maar vanaf toen was het gevoel wel weg en waren we weer met zijn2en.
Maar van je hart geen moordkuil, gooi het eruit.
Ik had het ook veel eerder moeten doen, maar schaamde me er teveel voor.
Echt niet nodig dus, laat ze het maar op je hormonen en je zwangerschap gooien.
Er moet gewoon wat gebeuren zo simple is that!
Succes!