cadeautip op geboortekaartje?

Hoi Hoi

Na de bevalling van onze dochter kwamen wij om in de kleding... allemaal maat 62.
Sommige dingen heeft ze maar 1 of 2 keer aangehad. Sindsdien geef ik mensen altijd bonnen, kunnen ze iets kopen wat ze nodig hebben of leuk vinden!
Nu ben ik zwanger van de 2e.
Ik zou persoonlijk geen zin erop zetten maar idd van tevoren al wat hints rond strooien in de hoop dat die opgepakt wordt!
 
Wij hadden heel veel kleertjes van mijn nichtje, dus hebben we op de geboortekaart vermeldt: "Vrijblijvend geschenkidee: cadeaubonnen van de Prenatal". Dan geef je ook aan dat het vrijblijvend is. De meesten hebben bonnen gegeven, ik had ook aangegeven dat ik een dubbele elektrische borstkolf wilde kopen, maar die krengen zijn heel duur. Dus achteraf heb ik vaak gezegd "ik heb 9 mnd bv kunnen geven, dankzij de kolf, en dus ook dankzij jullie".

 
@ nathalie1: je kan met een bon toch nog steeds zelf de hoogte bepalen van wat je geeft? Die bonnen zijn er al vanaf 5 euro.

@ nogevenanoniem: ik vind het ook leuk om tussen de kleine kleertjes te snuisteren op zoek naar een cadeautje, maar alleen als ik weet dat ik ongeveer dezelfde smaak heb als de ouders. het meest blij ben ik als ik iets geef waarvan ik weet dat de ouders het heel graag willen, en als dat een envelopje of een bon is, dan is dat maar zo.
 
Ik ben dus zo'n moeder die een cadeautip op het geboortekaartje van mijn jongste heb geschreven. Ik moet zeggen dat ik er alleen maar positieve reaties op heb gekregen.
 
Terug
Bovenaan