Cambridge dieet

Hai Cloewja en Lynn,

Ik werk in de kinderopvang en verbrand dan ook flink wat calorieen haha
ik hou het goed vol!
de hele dag water drinken, vult bij mij ookal flink! 's ochtend 1 shake
tussen de middag 1 shake
en 's avonds eet ik lekker warm! rond half 7!
en natuurlijk heb ik ook me knorr-momentjes hoor maar dan pak ik direct me flesje water!
@ Lynn hoe was het bij de consulente?
voor mij is dit dieet ook een onderdeel van zwanger worden omdat ik echt moet afvallen! is misschien voor omstanders moeilijk te begrijpen maar ik doe gewoon waar ik me goed bij voel en moeten jullie ook doen dames!!
liefsssss

hee meiden,

Ik heb contact gehad met de consulent hier in de buurt,
en zij raden me af om met een cambridge dieet te beginnen als je zwanger probeert te raken, waarom, omdat je zodra je zwanger bent je direct moet stoppen met het dieet en dat is slecht voor je lichaam omdat je dan eerst zou moeten afbouwen. ze raden me aan om te beginnen 3 maand na dat je bent bevallen mits je geen borstvoeding geeft.

Liefss

Oh wat raar...Bij mij is de huisarts er volledig van op de hoogte, moest zelf haar handtekening zetten voor de goedkeuring en uiteraard weet zij van onze kinderwens en ook dat we al 13 maanden bezig zijn!

Overigens verteld mijn consulente dat je, als je zwanger bent, pas na 9 maanden na de geboorte van je kind mag beginnen met het CB dieet.

Anyhoe....zo zie je maar, iedereen heeft zijn eigen verhaal en ervaringen...Je moet doen wat goed voelt!

@neomi: Het ging hartstikke goed, en bovendien was het ook heel gezellig, even bij gekletst over van alles!

Ik zit nu in m'n eerste week en ben nu eerst een schema aan het opbouwen waarbij mijn lijf gaat wennen aan minder calorieën en vanaf a.s donderdag/vrijdag ga ik compleet beginnen met het CB dieet zoals het hoort. Ik dus wel verder met het CB500 programma omdat het afvallen dan wat sneller gaat en je lijf in ketose raakt!

Ik hou het echt prima vol en heb tot nu toe (behalve een beetje hoofdpijn) geen klachten en geen honger!
Weet je...iedereen moet het gewoon lekker zelf weten en doen waar hij/zij zich goed bij voelt!

Ik hoef niet per se af te vallen maar ik weet dat ik me met een aantal kilo's minder gewoon fijner voel en misschien bevorderd het juist wel...het zwanger worden! Je weet het (na 13 maanden) toch niet zo goed meer...Ik ben er iig blij mee!!

Hoe gaat het bij jou? Ik las dat je het gevoel hebt alsnog ongi te worden? Bah meid! Ik hoop het niet voor je, ik ga duimen!!

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan