Carina1978, Wy2006

Hoi,

Het gaat al wel wat beter met mijn rug.
Ik heb de afgelopen dagen ook gewoon gewerkt, alleen iets beter op mijn houding gelet.
Morgen ben ik onverwacht vrij, dus dan kan ik even rustig aan doen.

Vervelend dat je zo moe bent.
Misschien een beetje extra energie in de vorm van bv. supradin bruistabletten?
Dat heb ik ook weleens gedaan, en dat werkte prima.

Het is mij trouwens opgevallen dat ik sinds ik met de pil ben gestopt veel minder moe ben.
Dat kan denk ik ook komen door de multivitaminen voor zwangere vrouwen die ik gebruik.
Het lijkt me dat daar oko wel wat extra's in zit.
Ik wil in mij overgaan op alleen foliumzuur, eens kijken of ik kan merken dat ik dan misschien wat sneller moe ben.

Enne, klussen is misschien wel vermoeiend, maar het werkt ook ontspannend.

Succes!

hoi hoi
ik heb niet zo heel veel te melden, maar ons draadje kwam zo ver weg te staan dat ie zo weer lekker bovenaan komt!

vandaag weer gewerkt, gesport en wat klusjes in huis gedaan.
morgen gaan we onverwachts nog bij mijn schoonzus eten. gezellig. ik ga voor het toetje zorgen.

is je ventje al thuis? of heb je nog een nachtje alleen?
wekrse nog een paar dagen!
groetjes Carina

Hoi,

Ik kreg net telefoon van mijn mannetje.
Over ongeveer 3 1/2 uur is hij thuis.
Dat is dus een half uurtje eerder dan dat hij eerst dacht.
Ik ga nu maar snel het huis poetsen, want als hij terug is komt daar ook niks van.

Fijn Weekend!!!!!!!!!

Hier ben ik weer ff.
Je begrijpt zeker wel dat ik nu mijn mannetje thuis is niet veel tijd heb.
We moeten een hele week in halen.

Valt mee hoor, ik heb ook veel gewerkt de afgelopen dagen.
Morgen en woensdag en ik lekker vrij, dus heerlijk genieten van het mooie weer.

Groetjes

hoi hoi

ik schaam me diep!
ik zie net dat het al even geleden is dat ik een berichtje heb achtergelaten.

deze week is het de hele week werken. druk, maar erg leuk. ik begin er al aardig te wennen.

de klusweek zit er ongeveer op. nu is het wachten... ondanks dat ik best moe ben van het werken, hebben we het toch nog gezellig gemaakt.....

groetjes!

Ik ben benieuwd.
Je leest weleens dat meiden niet lang na hun klusweek al last krijgen van kwaaltjes.
Spannend.

Hier eigenlijk weinig nieuws.
Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus.
Tot nu toe geen ovutest gedaan.
Laat het maar even voor wat het is.

Je houdt me toch wel op de hoogte, als je je anders voelt?
Ik zal voor je duimen.

Liefs Mickey

hoi hoi!

hoe heeft je vriend het gehad op vakantie? geen gipsvlucht terug moeten nemen?

Even geen testen voor jou.. lijkt me een slim plan. je hebt er nu niet heel veel aan. als het nu rond augustus is.. dan kun je het altijd nog doen.

ik voel nog helemaal niks hoor. Ik ben wel blij dat we nog echt hebben kunnen klussen. makr heeft vorige week met flinke tandpijn rondgelopen, en ondanks mannen altijd zin hebben (bijna dan) was hij er zo ziek van dat hij er niet aan moest denken.
Ik was ergmoe van het werken en moest er dus ook niet aan denken. Eigenlijk had ik deze maand al afgeschreven.

Maar afgelopen zondag, maandag en dinsdag hadden we goede dagen! precies in de vruchtbare tijd. Ze zeggen wel dat je er een dag rust tussen moet houden, maar we hadden zin en waarom zouden we het dan laten!

dus nu wordt het dan toch nog spannend.
27 maart mag je duimen! maar waarschijnlijk ga ik de 26ste voor de "grap" een test doen. gewoon om te kijken hoe dat werkt.
24 en 25 maart zijn we in zeeland bij mijn familie en hebben we een verjaardag van een goede vriendin. en als ik daarvoor test en ik zou zwanger zijn, dan zien ze dat gelijk aan me (denk ik). wat wel leuk is, is dat ik het dan aan mijn moeder en zus zou kunnen vertellen. Ik zie wel.. als ik vage klachten heb, kan ik het altijd eerder doen.

morgen nog een ochtendje werken en dan genieten van een welverdiend weekend.
nog geen directe plannen.   Zondagmiddag moet psv tegen ajax voetballen, dus dan heb ik het rijk alleen. na de wedstrijd komt de beste vriend van mark mee en die blijft meeeten. gezellig!

nou je bent weer bijgekletst,
groetjes Carina

Hey,

Helemaal vergeten te vertellen.
Mijn vriend heeft een leuke week gehad.
Gelukkig zijn al z'n botten nog heel.
Moet er niet aan denken om hem de hele dag thuis te hebben, en dan ok nog nog dat hij niks kan.
Mannen worden daar vaak niet leuker van

Ik ben komend weekend lekker vrij.
Alleen vanavond nog een paar uurtje werken.
Ik denk dat ik nu maar even op bed ga liggen.
Gisteravond is het wat later geworden dan de bedoeling was, dus moet ff bijslapen.

Alvast een fijn weekend.

Groetjes Mickey

Terug
Bovenaan