Carina1978, Wy2006

hoi hoi

ook hier nog niks te bekennen, verwacht dat het morgenavond gaat gebeuren.
misschien ga ik morgen voor de "grap" een test uitproberen. ben benieuwd hoe dat allemaal werkt enzo.

vandaag weer gewerkt. het was een gezellige dag.

eigenlijk wil ik iedereen wel vertellen waar we mee bezig zijn, maar ik kan me gelukkig nog bedwingen.

groetjes!

Hoi WY,

Heb je alweer een test gedaan?
Ben erg benieuwd.

Ik heb vanavond tijdens het zwemmen een tampon in gehad.
Toen ik hem daarna verwijderde leek het alsof er iets een kleurtje aan zat, dus ik denk dat de  nu echt onderweg zijn.
Dat zou betekenen dat mijn lijf het toch goed heeft, morgen is het 14 dagen na mijn ei.

Kan het bijna niet geloven, maar precies 14 dagen na mijn positieve ovulatietest ben ik ongesteld geworden.
Mijn lijf weet dus hoe het hoort.
Deze cyclus was alleen wel weer iets langer dan de vorige 3, nu 34 dagen.

hoi hoi!

ook ik ben vandaag ongesteld geworden. ik moet nog even terugtellen hoelang de cyclus dag was. volgens mij 28 dagen.
dat zou wel erg fijn zijn!

Wat fijn dat het in ieder geval 14 dagen na de eisprong is. dan kun je eventueel die testen blijven gebruiken, om erachter te komen wanneer je eitje die maand is. ljkt me ideaal als je onregelmatig bent.
Ik wil misschien ook weleens zo'n test uittesten, want wanneer mijn ei precies is... geen idee!
ik verwacht gewoon rond dag 14, maar een beetje zekerheid kan natuurlijk geen kwaad. het vergroot nou eenmaal je kans om zwanger te worden.

ik merk dat ik met steeds meer mensen die bijv al een kleine hebben, over zwagner zijn enzo praat. en ik ben toch echt niet degene die erover begint. stom he... zouden ze het aanvoelen ofzo?

bij jullie alles goed?
wy nog een 2de test gedaan?

groetjes!

Hoi,

Gezellig, samen ongi zijn, samen sjaggie, samen snoepen
Ik zag dat jouw nod nu eerder is dan de mijne.
Ik ga deze ronde geen testen doen.
Weet nu hoe het slijm eruit ziet rond mijn ei, dus als ik wil ga ik daarop testen.
Ik ben nu uitgegaan van een cyclus van 34 dagen.
Eens zien wat het nu weer wordt.

Groetjes,Mickey

Terug
Bovenaan