Carina1978, Wy2006

Ja mam, ik zal braaf zijn en niet teveel gaan wandelen.
Deze week wilde ik toch niet zoveel doen, omdat ik vorige week de avondvierdaagse gelopen heb.
Volgende week ga ik het weer rustig opbouwen.

Jeetje zeg jij bent echt hebberig
Volgens mij zou ik hetzelfde doen hoor.
Cadeautjes krijgen is toch altijd leuk?

Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.
Morgen moet er weer gewerkt worden, om 6 uur gaat de wekker.

Trusten.

hahaha krijg nu al moedertrekjes...
wie had dat ooit gedacht.

vandaag boodschappen gedaan en op internet gekeken. we willen een aantal dingen toch wel 2dehands kopen. de box iig, maar misschien ook wel de kinderwagen. dus ben alvast gaan kijken wat het aanbod ier in de regio is. en dat is enorm.

we willen we kijken wat het allemala nieuw kost, maar wat 2dehand ook goe dis, gaan we niet nieuw kopen. de kinderkamer wordt gemaakt van de kledingkast van ikea die ik al heb. daar heb ik ook 2 ladekastjes bij. dan kopen we er een brede ladekast bij en die toveren we om tot commode. de hoogte is al goed, alleen moet de diepte wat breder dus daar komt dan een geschilderde plank op. het ledikantje 2dehands of simpel nieuw en dat schilderen we dan ook.

mijn moeder vind het een goed idee. het is ook onzin 1000den euros uit te geven als het niet nodig is.

gaan jullie alles nieuw aanschaffen?
groetjes

Ik weet eigenlijk niet of we alles nieuw aanschaffen, of dat we internet af gaan struinen.
Mijn zusje had niet veel te besteden toen ze zwanger was van de 1e, maar ze heeft toch goedkoop nieuwe spullen kunnen kopen.
Het was wel niet de nieuwste collectie, maar juist iets wat uit de collectie ging.
Zo heb je dus wel nieuw, maar niet overdreven duur.
Misschien dat ik ook naar zoiets op zoek zou gaan.
Ik verwacht dat mijn zus(je) wel aanbiedt om de maxicosi over te nemen, en evt de kinderwagen.
Of we het dan ook  doen weet ik nog niet, dat zien we tzt wel.

Ik ga nog ff een pannenkoek eten.
Heb mezelf maar eens verwend.
Mannetje is werken, en ik heb geen zin in brood, dus dan ga ik pannenkoeken bakken

Toch wel handig hoor, die shakers.

lekker pannenkoeken. die hebben we hier ook al lang niet meer gegeten.

gisteren lekker op de bank gehangen en shrek 2 gekeken. heerlijk niks doen.

ik zie er steeds meer tegen op dat ik nog 2 drukke weken moet werken. als ik me bedenk dat ik nu soms al om 8 uur op bed ga liggen (nog wel even tv kijken hoor)
en dat ik volgende week 2 avonden tot laat op school moet zijn, krijg ik het een beetje benauwd.
ik hoop mar dat het goed komt.
Markzegt iedere keer.. nog 10 dagen werken en dan 6 hele weken niks doen. tja maar die 10 dagen he!

ik voel me ondanks de vermoeidheid wel goed. pijnlijke borsten zijn vervelend, maar met een goede bh ook op te lossen.

nog 2 weken en 2 dagen en we kunnen ons kleine ding zien!

groetjes!

Laat die drukke weken gewoon op je af komen.
Ik denk dat hoe meer je ermee bezig bent hoe vermoeiender het is.
En wat maakt het uit dat je 's avonds op tijd je bed in duikt.
Alles voor jullie frummeltje, toch?

Ik ga gezellig met je mee tellen tot het moment dat jullie de 1e kennismaking met de kleine hebben.(dan is mijn nod bijna)
Het is zelfs zo erg dat ik in een tijdschrift lees hoe groot het al is enzo.
Ik heb dat blad gekocht toen mijn zus zwanger was.
Zo kon ik de ontwikkeling goed volgen.
Wel raar hoor, dat het over een paar weken al helemaal af en en toch nog zo piepklein.

gek he.. hoe snel dat kleintje eigenlijk al "compleet"is.
ik heb afgelopen dinsdag het eerste deel (van 3) van een documentaire over de groei van de baby tot de geboorte opgenomen.

Vanmorgen heb ik het bekeken. Super! er volgen nog 2 delen en mark mag die mooi voor me opnemen.
dit eerste deel ging over de eerste 12 weken. dus echt de periode waar ik nu middenin zit.

zodra we weten hoe we van de harde schijf op dvd moeten branden zal ik dat doen.. want zodra je het kunt gebruiken stuur ik het dan wel op! (als je tegen die tijd je adres wilt mailen!)

ik ga er namelijk gewoon vanuit dat we nog een groot gedeelte van de tijd samen zwanger zullen zijn!

gisteren weer iemand verrast. niet echt de bedoeling, maar er werd me gevraagd of ik een zelfgemaakte mayonaise (rauwe eidooier) wilde proeven. tja... dan moet je toch zeggen dat je dat niet mag. We moesten gelijk blijven eten.. hahaha
de mesne waar we waren zijn de reserveouders van mark. als hij vroeger weg wilde vluchten van thuis, ging hij daar naar toe. dus de reserve grootouders!

ik ga nog wat lezen ( rara waarover!) en dan lekker op bed tv kijken!

groetjes CArina

Hihi, ik hoop ook inderdaad dat we nogf een tijdje samen zwanger zijn.
Lijkt me erg leuk.
Als ik dan vragen heb ben jij de ervaringsdeskundige.

Ik denk dat je vanavond een boek over lesgeven enzo gelezen hebt
Je moet toch een beetje op de hoogte blijven van hoe het lesgeven zich ontwikkeld.

Ik ga nu ook mijn bedje maar weer eens opzoeken.
Vanavond heb ik weer gewerkt, en morgenvroeg begin ik ook alweer om 7 uur.
Ik kan wel merken dat de vakantieperiode aan is gebroken, want ik moet veel extra werken.
Opzich niet zo erg, maar ik heb volgende week de laatste toets op school, dus er zal ook nog wel een keer geleerd moeten worden.
Het zou jammer zijn als ik voor die toets een onvoldoende zou halen.
Dat staat zo raar op de eindlijst.

tussen al die goede cijfers kan natuurlijk geen lager cijfer staan! mijn verwachtinge zijn erg hoog!

de leerkracht van groep 8 waar ik voordat ik in brabant ging wonen werkte, belde me vanmiddag op.
de kinderen vroegen of ik naar hun musical kwam kijken. jammergenoeg kan ik die avond niet. morgenavond hebben ze nog wat en volgende week dinsdag ook en eignelijk wil ik wel naar 1 van de 2 toe.
maar goed.. ik ben nu al behoorlijk moe en dat wordt natuurlijk niet minder. dus ik twijfel enorm.

verder gaat alles zo zijn gangetje. vandaag post gehad van mijn moeder.. een kaartje met babysokjes erbij. echt lief!

groetjes en werkse!
CArina

Terug
Bovenaan