Carina1978, Wy2006

Raar he, dat je nu zo moe bent?
Ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen.
Ben je elke dag even moe of verschild het per dag?

Ik ben ook een periode erg moe geweest.
Op internet ben ik toen eens gaan kijken, en toen kwam ik er achter dat het ook door pil kon komen.
Net zoals je je down kan voelen door de pil.
Toen ik het er met mijn vriend over had vond hij het allemaal maar onzin.
Maar sinds ik met de pil gestopt ben voel ik me veel beter.
Het kan natuurlijk tussen de oren zitten, maar ik denk echt dat ik me nu beter voel nu ik de pil niet meer slik.

Kan je geen extra vitamientjes nemen om je een beetje beter te voelen?
Ik heb me daar eigenlijk nog niet in verdiept.
Misschien zijn die vitaminepillen vor zwangere vrouwen iets?

Gefeliciteerd met je 7 weken zwangerschap.
Het is toch al best een hele tijd, vind je niet?

Ik ga er snel weer vandoor, want ik moet zo naar school, en moet me nog snel omkleden, en mijn spullen bij elkaar rapen.

Kom vanavond wel ff kijken of je hier nog geweest bent.

Hoi hoi,

Hoe gaat het met je?
Kan je het nog een beetje volhouden met alle drukte op je werk?
Nog een paar dagen, en dan heb je vakantie.
Ff volhouden dus nog.

Hier gaat alles ook prima.
Ik ben druk aan het leren voor de laatste toets dinsdag.
Vandaag ben ik even bij de huisarts geweest.
Ik heb sinds vorige week een dikke voet/enkel.
Er zit vocht in.
Omdat ik niet wil dat ik er in Nijmegen problemen mee ga krijgen heb ik het toch even aan de HA laten zien.
Hij denkt dat het komt omdat ik de laatste tijd veel wandel, en dat ik me geen zorgen hoef te maken.
Als ik het na de zomer nog heb moet ik ff weer langs komen.

Ik heb meteen maar verteld dat we graag een kindje willen.
Vond het best eng om over te beginnen, maar ik ben blij dat ik hte gedaan heb.
Ik wilde namelijk weten  of ik ee n regelmatige cyclus heb.
De HA vertelde dat het bijna nooit voor komt dat iemand iedere maand een even lange cyclus heeft.
Kortom....ik heb een regelmatige cyclus

Hij heeft me nog wel een temperatuurcurve meegegeven.
Op die manier kan ik dan zien of mijn temp inde loop van de cyclus verandert.
Deze komende 2 cycli kan ik het al niet gebruiken, omdat we dan met de vierdaagse en de vakantie zitten.
En hopelijk is het daarna niet meer nodig

Liefs mij

hoi hoi

wat goed dat de huisarts zo meedenkt. ik hoop ook voor je dat die curve niet nodig is!

kun je wel gewoon meedoen met de 4daagse? is dat vocht dan wel weg?

ik ben eigenlijk iedere avond wel moe. als ik niet op tijd ga rusten, dan heb ik het de vplgende dag dubbelop. ik hou er maar rekening mee. dan kom ik de dagen het beste door.

vandaag schoolreis gehad van de hogere groepen. erg gezellig. maar je snapt het ... ik zit er helemaal doorheen voor vandaag.
ik zit nu met de laptop op bed, en straks lig ik lekker boven tv te kijken.

morgen ga ik op tijd naar huis. alleen wat boodschappen halen en verder lekker niks. dan kan ik 's avonds misschien wat langer opblijven.

ik gebruik al een vitaminepil voor zwangere vrouwen. dus meer dan dat kan ik waarschijnlijk niet doen.

ik ben er ook achter dat wanneer ik niet iedere 3 uur iets eet, ik me beroerd voel. dus ik neem trouw om de paar uur wat te eten. fruit of een extra boterham.
dan gaat het goed. gisteren had ik dat niet gedaan en heb de hele avond me slecht gevoeld. (zo leer ik iedere kjeer wat bij)

ik hoop dat je laatste toets ook een mooi cijfer opgeleverd heeft! dat hoor ik vast nog wel van je!

groetjes en spreek je snel weer!
Carina

Ik was inderdaad bang dat ik de vierdaagse niet mcht lopen, maar dat mag gelukkig wel.
Het vocht komt waarschijnlijk gedeeltelijk van de warmte, en verder toch van het vele wandelen.
Mocht het na de zomer niet vanzelf weggaan, dan moet ik weer naar de huisarts.

Fijn dat je de signalen van je lichaam leert kennen.
Heb je wel altijd tijd om tussendoor wat te eten?

Zelf maak ik daar soms gewoon tijd voor.
Vandaag werd ik even voor 12 uur wat duizelig/draaierig.
Toen heb ik ook tussendoor een koekreepje genomen.

Heb je voor het weekend nog plannen?

Ik moet vanavond nog werken.
Verder moet er dit weekend nog wel een keer geleerd worden, en zondag hebben we een verjaardag.

tijd om iedere keer wat te eten is er wel, maar ik moet er wel aan denke.
de kinderen op school hebben natuurlijk tussendoor ook eetpauze. dan eet ik een boterham. en 's middags na schooltijd probeer ik ook nog iets te eten.

dit weekend is redelijk rustig.
mark gaat morgen werken, en ik doe die dag wat klusjes in huis.
's avonds hebben we een feest. we gaan met de auto, goede smoes om niets te drinken.

maandag wordt een erg drukke dag. we hebben dan eindavond. alle kinderen doen mee aan toneelstukjes die we met de klas hebben geoefend. die dag zie ik erg tegenop. ik ben dan van 8 uur 's ochtends tot zo'n 10 uur 's avonds op school.
ik hoop maar dat ik dat trek.

groetjes en een prettig weekend!

KOM OP, JE KAN HET MAANDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!

Rust in het weekend maar lekker uit.
enne, je kan al aftellen tot de 12 weken.
Nu maar hopen dat de vermoeidheid dan snel verdwijint.
Maar het kan ook nog een tijdje duren SORRY
Ik wil je niet bang maken.

Maar nog steeds alles voor de kleine frummel he

Ik ga ff eten en dan naar mijn werk.

lekker gewerkt gisteren?

ik ben gisteren weer vroeg nar bed gegaan. heb tot half 11 tv gekeken en toen mijn ogen echt bijna dichtvielen ben ik gaan slapen.

vandaag een par huishoudelijke dingetjes, en wat boodschapjes en lekker hangen op de bank. Vanavond feest. Ik hoop maar dat we het nog stil kunnen houden!
volgende week hebben we geen feest oid, en daarna mag ik naar de verloskundige. Als daar alles goed is, mag de rest van de familie het weten!

moet je het hele weekend werken?

groetjes!

Terug
Bovenaan