Carina1978, Wy2006

hoi hoi

wat heb jij een drukke dag gehad zeg!
zo'n dag hadden wij vandaag. mijn zus, zwager en de kleine zijn net vertrokken.
altijd erg gezellig als ze er zijn, maar ben wel moe nu.

maar goed.. morgen blijf ik zo lang in mijn bed liggen als ik wil. das het handige van vakantie.

dat mijn buikje was verandert zag mijn zus ook. niet dat het meer was, maar dat hij anders was. zit het toch niet tussen mijn oren.
we hebben trouwens een namenboekje gekregen. ga er straks eens in bladeren.

moet je de hele week werken? of heb je nog een daje vrij tussendoor?

groetjes

Hoi,

Morgen moet ik nog een dagje werken, en dinsdag ben ik lekker vrij.
Heerlijk!!!
Daarna staan er weer 10 werkdagen op het programma.
En dan heb ik ook een weekje vakantie.
Hoewel, het zal geen luie vakantie worden.

Pas je nog steeds in al je broeken nu je buik verandert ?
Ik krijg zo het idee dat je eerder dan de bedoeling was in positiemode loopt

Dinsdag naar de verloskundige ?

hoi hoi

10 dagen achter elkaar wekren.. pffffff.
succes!

mijn broeken... tja.
broeken die ik an langer heb en die niet zo erg laag zitten, zitten niet meer zo fijn. alleen de broeken die een eindje onder mijn navel zitten, die passen nog goed. maar goed die hebben ook geen last van mijn buikje.

ik ben van plan vanmiddag de kast uit te ruimen. wat kan ik aan en wat niet. iedere keer als ik iets niet pas gaat het in een doos en dan zie ik wel wanneer het tijd word voor posititekleding.
maar ik ben er ook bang voor dat ik er eerder aan moet geloven dan bedacht.

gisteren hebben we nog gegrapt over of het er niet 2 zijn en of ik niet al verder ben met mijn zus en zwager.
dat laatste lijkt me niet, want ik ben de maand ervoor gewoon ongesteld geweest. maar dat eerste.. tja het kan, maar dat zullen we morgen wel horen...

morgen verloskundige!!!!!! van moeders voor moeders een potje gekregen waar ik de urine in kan meenemen. en verder zien we wel wat er gebeurt!

groetjes!

Ik begin nu toch wel erg nieuwsgierig te worden naar je buikje.
Tijd voor de eerste buikfoto????

Ach, die 10 dagen werken valt wel mee hoor.
Het zijn geen dagen van 8 uur.
Dat scheelt alweer.

Ik hoop alleen dat ik niet zo moe blijf.
De laaste dagen kan ik wel steeds slapen.
Zal wel komen omdat ik ongi moet worden.
Sinds vannacht heb ik ook steeds buikpijn, een voorbode van de  ???
Normaal heb ik dat niet.
Ik heb geloof ik iedere maand iets anders.

Vrouwen

hoi harde werkster!

Bericht 300 is een feit! wat kunnen we kletsen zeg!

de eerste buikfoto komt morgen denk ik.
eerst goed nieuws hebben!

ik was ook altijd een beetje lamlendig en had weinig energie voor mijn ongi. dus het kan goed. Wel vervelend dat het iedere maand andere klachtjes zijn. anders was het makkelijker je lichaam aan te voelen.

doen jullie "het" nog altijd veilig? of weleens stiekum niet?

mijn schoonzus moet ook nu ergens ongi worden. ik hoop natuurlijk dat het wel gebeurt.. laat haar er ook maar een half jaar over doen. dan ben ik blij!
ik moet er nog steeds niet aan denken samen zwanger te zijn.

straks gaat de tante van mark mijn haar knippen... het wordt al aaridg lang, maar ik doe er nu alleen maar een staartje in. ik denk dat ik een boblijn laat knippen. ze weet vast wel een moderne versie. dan kan er geen staart meer in en moet ik er wel wat leuks mee doen.
ik vind mezelf emt staart steeds meer een saaie doos worden. en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

We zijin inderdaad een stelletje kletstantes.
Nog even en we zitten al op pagina 11.

Hoe laat moet je morgen bij de verloskundige zijn?
ik ben morgen de hele dag vrij, dus ik heb alle tijd om iedere kker te kijken of je je al gemeld hebt.

Wij doen "het" nog steeds veilig.
Net voor mijn ongi hebben we het een keer zonder rubber gedaan, omdat we dachten dat je daar niet zwanger van kan worden.
Of dat ook echt zo is zal over een paar dagen blijken.

Als het aan mij ligt laten we de rubbers thuis als we op vakantie gaan, maar mijn vriend wil ze wel meenemen.
Hij wil echt pas eind augustus voor het eggie gaan, dus ik zal nog ff geduld moeten hebben.

yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
het hartje klopt

het bezoek begon met een gesprek. over evenuele ziektes ed.
daar was niks aan de hand dus dat was snel geregeld.
urine werd getest en bloeddruk opgemeten.

toen het moment van de waarheid. blijkbaar had ik een volle blaas, want die zat vreselijk in de weg. een vaginale echo gehad en ook daar kon ze weinig zien door mijn blaas en darmen.
dus maar ff naar de wc. toen had ze eindelijk mijn baarmoeder gevonden. Ik schrok toen ze zei dat ze dacht dat we minder ver waren. maar na wat draaien en keren kwam er toch een mooi plaatje uit. het kindje keek onze kant in en dat maakte de termijnbepaling moeilijk. uiteindelijk kwam ze op 8 weken en 3 dagen. maar het kan dus makkelijker verder zijn.  ik ga de foto nog scannen dan zal ik hem mailen...

mijn buikje is dus het resultaat van mijn darmen die vervelend aan het doen zijn.
mijn baarmoeder zit helemaal aan de zijkant en ik kan er nog wat last van gaan krijgen wanneer die naar het midden verhuisd.
ik wacht het wel af.

alles was goed. de datum is niet 8 februari, maar zij wil uitgaan van 6 februari.
dus dat is de voorlopige datum.
ik ben dus gewoon 9 weken en als het echt anders is dan zien we dat wel op de 20 weken echo.

groetjes een blije toekomstige mama!

Terug
Bovenaan