Carina1978, Wy2006

hoi hoi

leuk he.. die eerste foto. ik vond hem ook duidelijk, maarja ik was er zelf bij!

had vanochtend wat krampjes precies aan die linkerkant. het schijnt een teken te zijn dat je baarmoeder groeit. wat een irri gevoel was dat. Na een paar minuten was het weer weg.

groetjes!
(moet nu echt wat gaan poetsen maar heb er geen zin in!)

Kom je hier ook poetsen?
Ik kan mezelf er maar niet toe zetten.
Mijn vriend heeft vorige week spullen die nog bij zijn ouders stonden opgehaald, en dat staat nu allemaal in de woonkamer.
Wat een bende zeg.

Mijn idee was om het op een slaapkamer te zetten, maar hij wil het eerst uitzoeken voordat het richting zolder verhuist.
En dus staat het in de woonkamer

Mannen!!!!!!!!!!

He, heerlijk even mijn hart luchten.

hahaha

we hebben de laatste spullen vna mijn vriend een paar maanden geleden al hier gebracht. gelukkig heeft hij het vanuit de logeerkamer opgeruimd waar hij hget wil hebben. Het meeste ging trouwens zo door naar zolder.

succes met opruimen! (je laat het hem toch wel zelf doen   he!

Zo, we kunnen weer gezellig in de woonkamer zitten.
Alle dozen zijn nagekeken en opgeruimd, gelukkig.

Het eten vanavond was lekker.
Vooral de jus, die ik speciaal gehaald heb.
Ik ben nlij dat ik de auto meegenomen heb, want de regen kwam echt met bakken uit de lucht.
En toen ik weer naar huis ging was het droog

Wordt het nog zomer???????

ow dat is snel opgeruimd...
bij mijn vriend lag het nog een week in de logeerkamer. voordat is eraan begon..hahaha

gisteren wat vrienden gebeld met het goede nieuws. de reacties allemaal positief. al had 1 vriend het nog niet verwacht.

ik wacht tot moeders voor moeders de flessen komen omruilen... ben benieuwd hoe laat ze komen.

groetjes Carina

Wat leuk zeg dat iedereen zo positief reageert.
Heb je al cadeautjes gekregen?

Een kennisje van ons is gisterochtend bevallen van een zoontje, Sepp
Het kindje is 56 cm en weegt 4420 gram.
Een beste knaap dus.

Zijn de flessen opgehaald?
Kan je weer verder plassen
Ik zal ook eens op de site van moeders voor moeders kijken.
Daar heb ik gisteren geen tijd meer voor gehad.

Je gelooft het nooit.
Ik ga weer naar school.
Het was de bedoeling dat ik zou wachten tot mijn werkgever de opleiding zelf zou regelen (februari of september 2008)
Maar mijn manager adviseerde zelf eens na te vragen wat de mogelijkheden zijn.
Over de kosten zou te praten zijn.

Dus heb ik afgelopen weekend een mailtje nar school gestuurd met de vraag of ik informatie zou kunnen krijgen.
Gisteren heb ik ze gebelt, maar toen was er niemand die me daar over in kon lichten, en vandaag belden ze terug.
Dinsdagmiddag heb ik en intake gesprek.

Ik zit helemaal te shaken.
Niet normaal meer.

Ik weet alleen nog niet zo goed hoe het nu met onze kinderwens verder moet.
Eerst dinsdag maar een vragen hoe lang de opleiding precies duurt.
Het zou een beetje lullig zijn als ik halverwege af moet haken.

Groetjes!!!!!!!!!!!

wow wat een nieuws!
weer naar school.

wat ga je dan precies doen? welke opleiding?
tja je kinderwens... dat wordt dan misschien nog moeilijk? of is de wens zo groot dat je het wilt gaan combineren?
wat een beslissingen zul je moeten gaan nemen....

Ik heb al 2 rompertjes gekrege, een paar sokjes en een beertje (handpop).
verder al best veel kaarten.

ik had mijn moeder vanavond gebeld. ze vertelde me dat ze een leuke kinderstoel had gezien, dus ik die niet perse 2de hands moest kopen. ik heb haar uitgelegd dat we nog genoeg nodig hebben en dat daar ook wel iets tussen zit wat ze kado kan geven.
ik heb ook uitgelegd dat we wel geld hebben om het nieuw te kopen, maar dat de kwaliteit van 2de hands echt niet minder hoeft te zijn.

is het zo raar dat we niet alles nieuw willen kopen?

groetjes Carina

Terug
Bovenaan