Carina1978, Wy2006

JAAAAAAAA, de vierdaagse komt inderdaad steeds dichterbij.
Ik krijg er steeds meer zin in.

Vanmiddag wilde ik naar mijn zusje wandelen (ong 20 km)
Ik was nog geen 2 km onderweg toen de lucht ineens heel donker werd en het ging onweren.
En dan wordt het toch wel een beetje gevaarlijk.
Gelukkig was ik vlak bij mijn ouders, dus toen ben ik daar maar naartoe gegeaan.

De RD zijn nog volop aanwezig, hoewel ik het idee heb dat het al wel iets minder wordt.
Wat denk jij, zou ik nog verband en tampons mee moeten nemen naar Nijmegen?
Als ik de pil nog zou slikken dan wist ik zeker dat ik volgende week niet ongi ben, naar nu?
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er nog wat bloed komt.

Groetjes!!!

hoi hoi
je hebt toch anders ook geen tussentijdse bloedingen?
dan verwacht ik dat he tnu ook niet gebeurt.
Als je je zekerder voelt met wat op zak, dan moet je het gewoon meenemen.

dat schiet niet op in noodweer wandelen. wat doe je als het gaat onweren tijdens de 4daagse?

vandaag trouwens voor het eerst over moeten geven... blegh
ik had vanmorgen geen zin om wat te eten. maar dat moet ik eignelijk wel doen.

toen ik om 10 uur ging douchen kwam alles eruit. tenminste voor zover er 's ochtends wat in zit.
ik heb daar de hele dag last van gehad. nu gaat het weer een beetje. morgenochtend weer gelijk uit bed wat eten.

bah.. maar goed ik heb ervan geleerd!
groetjes

Getsie, overgeven.
Maar wat je zegt, je hebt er wat van geleerd.
Vanavond maar een crackertje naast je bed?

Ik denk inderdaad dat ik wel wat tampons meeneem naar Nijmegen.
Mocht ik ze echt nodig hebben, dan zit kruidvat om de hoek dus kan ik zo nieuwe kopen.
En inderdaad, ik heb nog nooit tussentijdse bloedingen gehad.
Dus waarschijnlijk heb ik ze niet eens nodig.

Ik hb nu trouwens een boterkoek in de oven staan.
Vanmiddag met boodschappen doen zag ik een pak mix staan.
Ik kreeg ineens zin in boerkoek, dus meteen maar bakken.
Over 10 minuten mag hij uit de oven, ff afkoelen, en smullen maar.
Mag he, ik ben ongi
Goed excuus.

hoi hoi
vandaag mijn eerste wangerschapskleding gekocht.
de hennis had uitverkoop en ook de mama collectie had wat opruiming.
een leuk shirt met 3/4 mouw in cremekleurig gehaald.

nou nog een leuk gekleurd topje voor eronder en dan kan ik dat dit najaar mooi dragen op een spijkerbroek. het was 70% afgeprijsd.  
de rest van de positiekleding vond ik niet echt bijzonder. en ik weet ook niet zo goed welke maat ik dan moet pakken. dus ik wacht nog wel totdat ik het verder echt nodig heb.

bij de c&a heb ik een buikband gekocht. een zwarte met 2 babyvoetjes erop. heel leuk.. die kon ik echt niet laten liggen.
de kleding daar vor ik erg ruim en groot. dus ndaar wacht ik ook wel mee totdat ik echt niet anders kan.

zit er nu wel weer even doorheen. wat kan winkelen nu ineens vermoeiend zijn. ik hoop da tdat over een paar weken toch echt wat minder is.

groetjes!

Zie je nu wel dat je eerder dan de bedoeling was positiekleding gaat kopen
Is het niet zo dat je die kleding in dezelfde maat nodig hebt als je "gewone" maat?
Volgens mij heb ik dat eens ergens gelezen.

Ik heb vanmiddag een gesprek geahd op school.
De opleiding duurt 1 schooljaar.
Onze kinderwens zullen we ff uit moeten stellen ben ik bang.
Als ik ( waar ik niet vanuit ga) vrij snel zwanger ben kan het zijn dat ik nog voor het eind van de opleiding uitgerekend ben.
Niet handig dus.

Ik heb er natuurlijk al even een berekening op los gelaten.
Even uitgegaan van een cyclus van 33 dagenheb ik mijn nod 9 aug, 11 sept en 14 okt.
In het laatste geval is de uitgerekende datum 25 juli.
Zelfs dat zou nog krap kunnen zijn, omdat de schoolvakanties volgend jaar begin juli pas beginnen.

Ik ben lekker bezig vind je niet?

hoi hoi!

het klopt dat je dezelfde maat nodig hebt als in gewone kleding. maar ik vondh et gewoon nog té om al een broek te kopen met zo'n elastieke band.
ik denk namelijk fdat ik mijn lage broeken nog vij lang kan dragen. dus dat wil ik eerst afwachten.

mijn moeder heeftop zolder de doos met zwangerschapskleding van mijn zus gepakt. er zat veel in. ik dacht dat het een grotere maat zou zijn, maar het meeste is maat 42.
ik heb zelf maat 40, dus misschien zit er toch iets tussen.
Van mijn zus mag ik gebruiken wat ik leuk vind en pas. dus dat wordt passen de volgende keer dat ik in zeeland ben.

de opleiding duurt een jaar. als ik het goed begrijp ben je dan van plan pas in november of december voor het echt te gaan. dat is wel een jaar later dan in eerste instantie de bedoeling was. Sta je daar echt achter?
ik weet dat het een moeilijk besluit voor je zal zijn, en wil het natuurlijk niet nog moeilijker maken, maar je weet dat er altijd een reden is om er niet voor te gaan.

groetjes en succes met je beslissing!
Carina

Terug
Bovenaan